וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר הקרין את השמיניה של אטאלנטה בסרייבו. כץ משוכנע: "אפשר לעבור"

7.8.2018 / 17:04

מאמן הפועל חיפה ערך אסיפה ראשונה על האיטלקים, הבעלים אופטימי. התלבטות בהרכב: אלבז או בוזגלו עשויים לפתוח במקום אראל או פלקושצ'נקו. במועדון שוחחו שוב עם נציגי מנחם וגולדברג, שנגרע מהסגל לפיוניק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה לוחצים על מנת שעסקת שון גולדברג או סאן מנחם תצא לפועל. לאחר שהתברר כי בראשון השחקן נגרע מסגל מכבי תל אביב, לקראת פיוניק, האדומים שוחחו עם סוכניו על מנת לבחון אפשרות שיחתום על חוזה חדש אצל סגנית האלופה ויושאל. זו העדיפות הראשונה של ניר קלינגר, שדאג כי המועדון יפנה למכבי תל אביב בעניין. פניה נוספת נעשתה לגבי סאן מנחם, שלא משוחרר כרגע ממכבי חיפה. יחד עם זאת, סוכנו ג'קי דהאן נמצא בקשר עם ראשי המועדון כדי לנסות ולשכנע אותם לשחרר אותו למקרה שגולדברג לא יגיע למחזיקת הגביע.

"המגנים הללו מעניינים אותנו. אנחנו צריכים מגן שמאלי, אבל אנחנו מתרכזים כעת באטאלנטה. אחרי המשחק אנחנו נדון בשחקנים מועמדים", אמר יואב כץ הלילה. "אפשר לעבור. שיחקנו נגדם לפני שלוש שנים במחנה אימון במשחק בקייב ועמדנו כשווים מול שווים. היו שם לפחות 4,000 צופים שרכשו כרטיס. הם עשו את כל הדרך לאלפים האיטלקים כדי לראות משחק טוב. אטלאנטה קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הגרלת הליגה האירופית: אם תעבור את אטאלנטה, הפועל חיפה נגד קופנהגן או צסק"א סופיה
אטאלנטה: יוסיפ איליצ'יץ' בספק למשחק מול הפועל חיפה

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יוסט חזרה למרכז השדה. ראדו גנסארי/ברני ארדוב

ניר קלינגר ערך היום (שלישי) אסיפת שחקנים, בה הקרין את השמינייה שהשחילה אטאלנטה לרשת של סרייבו הבוסנית. לגבי ההרכב, רוב ה-11 שפתחו באיסלנד אמורים לפתוח. ההתלבטות של המאמן קשורה לאלמוג בוזגלו ואלי אלבז, כשאחד מהם עשוי לפתוח בכנף שמאל במקום ראדו גנסארי שיוסט חזרה למרכז השדה על חשבון גל אראל או מקסים פלקושצ'נקו. אלמוג בוזגלו עדיין לא נרשם לצמד המשחקים מול אטאלנטה. במועדון מתכוונים להשלים את הרישום היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully