וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו עשוי לפתוח נגד אטאלנטה, קלינגר: "ברור שאנחנו לא פייבוריטים"

8.8.2018 / 19:05

שחקן הכנף החדש תורגל לסירוגין בהרכב לקראת מוקדמות הליגה האירופית (ה', 19:00, ספורט2). המאמן הוסיף: "הייתי בסרטים האלה, נבוא ליהנות". תמאש: "למלחמה יוצאים בראש מורם". גאספריני: "יהיו 180 דקות שקולות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה תקיים מחר (חמישי, 19:00, ספורט2) את המשחק הכי יוקרתי שלה ב-19 השנים האחרונות, כאשר תארח את אטאלנטה האיטלקית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אם במקרה תצליח מחזיקת הגביע הישראלית להדהים את הקבוצה מהסרייה A, היא תפגוש בשלב הפלייאוף את המנצחת בין קופנהאגן הדנית לצסק"א סופיה הבולגרית.

מי שהצטרף רשמית לקבוצה ונרשם באופ"א הוא אלמוג בוזגלו. שחקן הכנף שהגיע מבני יהודה אמר לאחר שחתם על חוזהו במועדון: "שמח ונרגש להגיע להפועל חיפה, מועדון ששואף הכי גבוה ונמצא בהתקדמות אדירה, אעשה הכול כדי להצדיק את האמון שנותנים בי ומגיע חדור מוטיבציה לכל אימון ומשחק. מחכה בקוצר רוח לפגוש את הקהל האדום. אני רוצה גם להודות למועדון בני יהודה על שלוש שנים מיוחדות מאוד שבהן הרגשתי כבן בית והתפתחתי מקצועית ומנטלית".

הערב כינסה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיברו גבריאל תמאש וניר קלינגר לקראת המשחק. אתמול, כזכור, הקרין המאמן את השמינייה שהבקיעה אטאלנטה לרשת של סרייבו הבוסנית ומחר יערוך אסיפה נוספת. בוזגלו תורגל בהרכב לסירוגין עם אלי אלבז, כשאחד מהשניים עשוי להחליף את גל אראל או את מקסים פלקושצ'נקו.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, רסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, גילי ורמוט, אלמוג בוזגלו, תנאסיס פפאזוגלו.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ניר קלינגר הקרין את השמיניה של אטאלנטה בסרייבו. יואב כץ משוכנע: "אפשר לעבור"
צרות בהפועל תל אביב: אוראל דגני ייעדר כחודש בגלל פציעה בקרסול

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל חיפה. מערכת וואלה!
יפתח מול אטאלנטה? אלמוג בוזגלו באימון/מערכת וואלה!

קלינגר אמר במסיבת העיתונאים: "ברוח שלנו הוכחנו כבר שמבחינתנו זה משחק כדורגל ובמשחק כדורגל הכול פתוח. אנחנו נהנים מאוד מהסיטואציה ואני מרגיש את זה באימונים ורואה את השחקנים. להפועל חיפה זה דבר גדול ואני מרגיש את הווייב מהאוהדים ומהתקשורת. כולנו מתרגשים, אבל זו התרגשות טבעית וטובה. אנחנו פוגשים קבוצה על גבול המצוינת. אני לא נוהג להגיד את זה, אבל באמת הפעם זו תהיה משוכה קשה וגבוהה, אבל באירופה מהניסיון שלי - ויש לי ניסיון כזה לשמחתי - הרבה תלוי במשחק הראשון, הרבה תלוי במשחק הבית. כשאתה יודע לעשות תוצאה טובה במשחק הבית ואתה נשאר בחיים, אתה מעביר את הלחץ ליריבה. עשינו את זה גם במשחק הראשון מול האיסלנדים למרות שהתוצאה לכאורה לא הייתה טובה. באירופה אתה צריך לדעת, יש חוקים במפגש של צמד מפגשים. אסור לעבור על הכללים האלה. נצטרך להתמודד עם היכולות של האיטלקים, ויש להם יכולות, ולנסות לנצל את החולשות המעטות שיש להם".

"ברור שאנחנו לא פייבוריטים, זה לא משהו שאנחנו אמורים להיעלב ממנו. אנחנו פוגשים קבוצה מצמרת הליגה האיטלקית. רק שלשום הצטרף אליה עוד שחקן מושאל מצ'לסי כדי ללמדכם איזה שחקנים ברמה גבוהה יש שם. אבל גם לנו יש שחקנים ברמה גבוהה. צריך להגיע בגישה הגיונית, אנחנו קבוצה עם רוח וננסה להביא את הרוח הזו מחר בנוסף לצדדים המקצועיים. זה בנושא המנטאלי. מעבר לזה יש נושאים מקצועיים שאנחנו עובדים עליהם מהרגע שסיימנו את המשחק באיסלנד. כבר אחרי המשחק סידרנו הכול. השחקנים קיבלו הכול על מגש".

קלינגר המשיך ואמר: "נצטרך לראות מחר אם נוכל להוות יריבה שקולה. נעשה את המקסימום. איליצ'יץ' לא שיחק גם בשני המשחקים הקודמים של אטאלנטה, אז זה לא מה שצריך להרים או להוריד אותנו. זה מבחינתנו לא מעניין, לאטאלנטה יש שיטה ברורה ושחקנים מצוינים. ננסה להצר את הצעדים של השחקנים הבולטים שלהם. הייתי בסרטים האלה, כמאמן אימנתי נגד קבוצות שלא נתנו לנו סיכוי, אבל אנחנו רוצים לבוא עם רוח חזקה בגבנו ונהנה מהרגע. אנחנו לא נבהלים, אנחנו אוהבים לשחק בדרך ובשיטה שלנו. לפעמים אנחנו מקצינים לצד אחד ולפעמים לצד השני, אבל שומרים על השיטה והבסיס שלנו. אם צריך לתת דגש על שחקן מסוים, אנחנו יודעים לעשות את זה בצורה אינטליגנטית. לא שומרים אישית היום, זה לא קיים".

על אלמוג בוזגלו אמר המאמן: "אני מברך את אלמוג בוזגלו שהצטרף אלינו. רצינו אותו, אני חושב שהוא מוסיף לנו מהירות וזה משהו שהיה חסר לנו. זו מהירות לא שגרתית בכדורגל שלנו וגם בכדורגל האירופי. חשוב שיהיה לנו עוד שחקן מהיר. לגבי ניסיון, יש לנו בקבוצה לפחות שישה שחקנים בעלי ניסיון אירופי עשיר. אני שמח מאוד על הסגל שלי, המטרה הסופית היא להגיע לליגה עם סגל מלא. כשאתה משחק באירופה, זה קצת שונה מקבוצות שיש להן זמן לבנות את הסגל מאוחר יותר. כשאתה נכנס לאירופה, אתה צריך לבנות את הסגל כמה שיותר מהר. חסר לנו שחקן אחד או שניים. יהיו שינויים קטנים של הרגע האחרון. אני סומך על הסגל שלי ב-100%, אין לי טענות".

בלם הפועל חיפה גבריאל תמאש אמר: "אטאלנטה? ראיתי אותם כל השבוע עם הצוות והשחקנים. זה שם גדול בכדורגל האירופי, אבל אני יכול להבטיח לכם שכולם מרוכזים מאוד לגבי המשחק של מחר וניתן הכול. ברור שהמשחק הראשון הוא חשוב מאוד כי זה משחק ביתי. תוצאה טובה יכולה לתת לנו ביטחון גדול. אני מכבדים מאוד את היריבה, זה לא רק בגלל השם. אי אפשר לצאת למלחמה עם הראש למטה, אנחנו הולכים עם הראש למעלה. אנחנו צריכים לחשוב על 11 נגד 11". על אוהדי הפועל חיפה: "עם התוצאות הטובות שלנו, האצטדיון יהיה מלא".

עוד באותו נושא

הגרלת הליגה האירופית: הפועל חיפה נגד קופנהאגן או צסק"א סופיה

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה עם גבריאל תמאש. מערכת וואלה!
"יש התרגשות חיובית". קלינגר ותמאש/מערכת וואלה!

אטאלנטה המריאה לישראל בשעות הצהריים, ללא כוכבה הסלובני יוסיפ איליצ'יץ' שהחמיץ גם את המשחק הקודם מול פ.ק. סרייבו בגלל דלקת בשיניים. מרקו ד'אלסנדרו ומרקו טומינלו מתאוששים מפציעות ובבוקר תיבחן כשירותם. מריו פשאליץ' הקרואטי צפוי לערוך בכורה בהרכב.

המאמן ג'אן פיירו גאספריני אמר במסיבת העיתונאים: "לא באנו לכאן לטיול, אנחנו חייבים לתת דגש על המשחק האחרון ויודעים שיהיה משחק אינטנסיבי. יהיו 180 דקות מאוד שקולות, נצטרך להיות זהירים. יש כמה שחקנים שנשארו בבית, אבל אנחנו במצב טוב ומתקדמים יפה ביחס לשלב הזה של העונה. פאפו גומס שחקן מאוד חשוב בחלק הקדמי שלנו. הפרידה מקלאדארה? הוא היה טוב, אבל ההגנה שלנו נותרה כמעט בעינה".

הרכב משוער: אטריט ברישה, אנדראה מאזיילו, רפאל טולוי, חוסה לואיס פאלומינו, האנס האטבור, מארטן דה רון, מריו פשאליץ', רובין גוסנס, פאפו גומס, מוסא בארו, דובאן ספאטה.

(עדכון ראשון: 15:40)

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל חיפה. מערכת וואלה!
בוזגלו באימון/מערכת וואלה!
מאיר בן מרגי (מימין) עם מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר באימון. מערכת וואלה!
קלינגר ועוזרו מאיר בן מרגי באימון/מערכת וואלה!
שחקני הפועל חיפה מתאמנים. מערכת וואלה!
השחקנים באימון המסכם/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully