וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: הבלם באסל טהא חתם, מאוריסיו יצורף?

שחקן הפועל כפר קנא הפך למצטרף ה-11 של הקבוצה מהשרון בקיץ הנוכחי, והשלישי שמגיע ישירות מליגה א'. אם ישוחרר מאשדוד, הברזילאי עשוי להצטרף. בן בנימין חתם לעונה נוספת. במועדון שוקלים להיפרד מאלאניס

קובי אליהו

הפועל רעננה הודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של הבלם באסל טהא, שחקנה של הפועל כפר קנא מליגה א' צפון. טהא בן ה-22 יעבה את הסגל של מנחם קורצקי ויהיה שחקן ה-11 שחותם ברעננה במהלך הקיץ, כאשר הוא השלישי שמגיע מליגה א' אחרי יניב מזרחי (עירוני קרית גת) ועידן גמליאל (הפועל בקעת הירדן).

טהא גדל במחלקת הנוער של בני סכנין, אבל את השנה האחרונה בנוער העביר במדי הפועל עכו. הוא ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת במשחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה לפני שלוש שנים, ולאחר מכן חזר לנוער. ב-2016/17 שיחק כמושאל בהפועל בית שאן מליגה א' ובעונה האחרונה כאמור שיחק בהפועל כפר קנא, במדיה כבש שער אחד בגביע, דווקא נגד בית שאן.

בקבוצה ממתינים להחלטת מ.ס. אשדוד האם לשחרר את החלוץ מאוריסיו. אם אכן ישוחרר, תפעל רעננה כדי לצרפו כזר נוסף. בן בנימין חתם לעונה נוספת בקבוצה.

מי שעשוי לעזוב את רעננה עוד לפני פתיחת העונה הוא הקשר האורוגוואי מרטין אלאניס. למרות השער שכבש בגביע הטוטו נגד בני יהודה (4:2) ברעננה שוקלים להיפרד מהשחקן בן ה-25 בגלל אופיו הבעייתי. גורם במועדון הכחיש את הדברים וטען: "היתה איתו בעיה נקודתית במחנה האימונים. מאז לא היו איתו תקריות, מקצועית הוא מרשים מאוד ועוד ידברו עליו השנה. הוא לא הולך לשום מקום".

עוד בנושא
גורם במכבי תל אביב: "ביכולת כזו לא נעפיל לליגה האירופית ולא נזכה באליפות"
סאגת השוערים בחיפה: חיימוב יגיע לכפר גלים, לויטה עשוי לעזוב לצמיתות
מ.ס. אשדוד: בובי מילבסקי הודיע לחמישה שחקנים שהם רשאים לחפש קבוצה אחרת

באסל טהא, שחקן הפועל רעננה. האתר הרשמי של הפועל רעננה, אתר רשמי
גדל במחלקת הנוער של סכנין. טהא/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully