וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: בובי מילבסקי הודיע לחמישה שחקנים שהם רשאים לחפש קבוצה אחרת

8.8.2018 / 9:46

לאחר מאוריסיו, גם ויקטור גנב, ניר ברדע, אביב סולומון, אוהד רבינוביץ' וגל אביב התבשרו כי הם לא בתכניות. המאמן לשחקניו לקראת הפועל ת"א: "צריך לתקן את הרושם שנוצר מול מכבי פ"ת"

קובי אליהו

תהליך הניפויים במ.ס. אשדוד נמשך. אחרי שהמאמן בובי מילבסקי זימן לשיחה את מאוריסיו והודיע לו כי הוא לא בתכניות שלו ושעליו לחפש לעצמו קבוצה חדשה, נודע כי המאמן המקדוני קרא למספר שחקנים נוספים וערך איתם שיחה דומה. מילבסקי ישב עם הבלמים ויקטור גנב וניר ברדע והבהיר להם כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצות חדשות. המאמן נפגש גם עם אביב סולומון, אוהד רבינוביץ' וגל אביב הצעיר והציע להם לחפש לעצמם אופק אחר לעונה הקרובה. ביחד עם מאוריסיו, מדובר בשישה שחקנים שקיבלו שיצטרכו כעת למצוא קבוצה אחרת.

מילבסקי שוחח אתמול עם השחקנים לקראת משחק גביע הטוטו הערב (רביעי, 21:00, 5+ לייב) מול הפועל תל אביב ואמר: "צריך לתקן את הרושם מהמשחק האחרון נגד מכבי פתח תקווה. זה השלב השלישי בהכנה לפני פתיחת הליגה ואנחנו נעלה עם ההרכב החזק יותר שלנו כדי להריץ את ה-11 הראשונים לפתיחת העונה".

דין דוד ודודו ביטון מתחרים על מקום בהתקפה לצד פיליפ קנז'ביץ' שכבר חתם אך עדיין משחק על תקן של נבחן. בן רייכרט לא יוכל ליטל חלק במשחק אחרי שסיים את העונה שעברה עם כרטיס אדום והוא גם אינו נמצא בכושר משחק אחרי שלא ערך הכנה מושלמת לעונה הקרובה.

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב: הבראן ישחק על תקן נבחן, דמארי יפתח לראשונה מאז חזר
בובי מילבסקי הודיע למאוריסיו: רשאי לחפש קבוצה חדשה

מאמן מ.ס אשדוד בובי מילבסקי. ברני ארדוב
מנסה לדלל את הסגל. מילבסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully