וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכשירות אישרה: שינו זוארץ יוכל להתמנות ליו"ר ההתאחדות

7.8.2018 / 14:04

כחודשיים אחרי שמינויו של זוארץ נפסל בעקבות זיקתו למכבי פתח תקוה והפועל מרמורק, הוועדה דנה מחדש בסוגיה והצהירה סופית שהוא לא מצוי בניגוד עניינים: "התרשמנו מאוד מיכולותיו הניהוליות"

קובי אליהו

ועדת הכשירות של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שלישי): שינו זוארץ כשיר לשמש כיו"ר הארגון, למרות שקודם לכן סעיף הזיקה מנע ממנו להתמנות לתפקיד. חברי הוועדה משה רביד, אלון רום ואמר חייק נימקו את ההחלטה בכך ש"הוועדה התרשמה מיכולותיו הניהוליות ומהיותו בעל רקע וניסיון בתחום", וציינו שבהתאם לסעיף 11 בתקנון, שמציין כי "מנהל או חבר ועד יימנעו מלהימצא אף למראית עין במצב של חשש לניגוד עניינים במישרין או בעקיפין", זוארץ הצהיר שאינו מצוי בניגוד עניינים.

"לאחר שבחנו את המסכים שבפנינו והראיון שערכנו, התרשמנו מהמועמד שהופיע בפנינו ושמענו את הסקירה של היועץ המשפטי לגבי הליך שינוי התקנון, הגענו למסקנה כי המועמד מקיים את התנאים הקבועים בתקנון הנוכחי והוא כשיר לשמש כיו"ר ההתאחדות", צוין בהחלטה.

כזכור, מינויו של זוארץ ליו"ר ההתאחדות במקום עופר עיני נפסל לפני כחודשיים בעקבות זיקתו למכבי פתח תקוה והפועל מרמורק. מאז הושמעו דעות שונות בנושא, והוחלט לקיים דיון מחודש במינויו. כעת, כך נראה, הוא ימונה רשמית לתפקיד בהתאם.

עוד בנושא

דור פרץ ייעדר ממשחק של מכבי תל אביב מול פיוניק
גיא חיימוב נפרד: "חוויתי בבאר שבע שמחות ואכזבות"
קאיו יוצב ברשימת ההעברות של מכבי חיפה, התקרבות בנוגע לעידן ורד

שינו זוארץ, מועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
יש אישור. שינו זוארץ/קובי אליהו

תגובתו של זוארץ: "לפני מספר דקות התבשרתי כי חברי הוועדה לבחינת כשירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות אישרו את כשירותי לאחר שהתייצבתי בפניהם, ואני גאה ונרגש מהאפשרות להיבחר לתפקיד המחייב בבחירות שיערכו ב-4 באוקטובר. הכדורגל מהווה חלק מרכזי בחיי כבר עשרות שנים ואני מאמין כי יש לו תפקיד חברתי ולאומי רב משמעות. מתוך אמונה כי יש ביכולתי לקדם את הענף ולפתח אותו מכל בחינה שהיא, יחד עם כל הגורמים השותפים, החלטתי להתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות. לאחר שאבחר לתפקיד המחייב והמשמעותי כל כך תחל עבודה יומיומית, מלאת חשיבה, יצירתית ומשתפת, כדי שהכדורגל שלנו וההתאחדות יאפשרו לכולנו להרגיש שייכים ומלאי גאווה. אני מבקש להביע הערכה לכל מי שתמכו במועמדותי ולחברי הוועדה הנכבדים על האישור המיוחל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully