וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס חושפת: השבוע הקשה נבע ממשבר אמהות רגשי

אחרי שספגה את התבוסה הגדולה בקריירה ופרשה בנסיבות לא ידועות מטורניר מונטריאול, הטניסאית האגדית רמזה שהיא סובלת מדיכאון אחרי לידה ושלחה מסר של העצמה נשית: "זה בסדר להרגיש אמא לא מספיק טובה"

סרינה וויליאמס, ג'ו קונטה. AP
"הייתי מבולבלת לגמרי". סרינה עם ג'ו קונטה אחרי התבוסה הקשה בקריירה/AP

סרינה וויליאמס חושפת: השבוע הקשה שבמהלכו ספגה את התבוסה הגדולה בקריירה ופרשה מטורניר מונטריאול נבע ממשבר אישי. הטניסאית האגדית ספגה לפני שישה ימים הפסד 6:0, 6:1 בתוך 51 דקות לג'ו קונטה בטורניר סן חוסה ושלשום ביטלה את השתתפותה בטורניר המאסטרס רוג'רס קאפ במונטריאול בנסיבות לא ידועות.

הלילה (בין שני לשלישי) הסבירה סרינה, שבחודש מרץ האחרון חזרה למגרשים אחרי יותר משנה בשל לידת בתה הבכורה, שהיא עוברת ימים לא פשוטים רגשית. "השבוע שעבר לא היה קל", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. "לא רק התמודדתי עם כמה דברים קשים מבחינה אישית, הייתי ממש בבלבול. זה קרה בעיקר כי הרגשתי שאני לא אמא מספיק טובה".

עוד בנושא

הפסד היסטורי: סרינה וויליאמס ספגה את התבוסה הקשה בקריירה
רוג'ר פדרר: ייתכן שסרינה וויליאמס היא הדבר הכי גדול אי פעם בטניס
סרינה וויליאמס: "כמעט מתתי לאחר הלידה, יש לי מזל שאני בחיים"

כמו אמהות צעירות רבות, נראה שגם וויליאמס מראה סימנים של דיכאון אחרי לידה. כמובן שעבור טניסאית ברמתה, שנאלצת להתמודד בטורנירים ברחבי העולם ולוותר על האפשרות לטפל בבתה כפי שהיא רוצה, ההתמודדות קשה שבעתיים."קראתי כמה מאמרים שאומרים שתסמינים רגשיים של אחרי לידה יכולים להימשך קרוב לשלוש שנים אם לא מתמודדים איתם", הוסיפה סרינה. "אני אוהבת לתקשר בצורה הכי טובה, לדבר על דברים שאני עוברת עם אמא שלי, אחיותיי, חבריי. כולם עזרו לי להבין שמה שאני מרגישה הוא נורמלי לחלוטין. נורמלי לחלוטין להרגיש שאני לא עושה מספיק עבור התינוקת שלי".

וויליאמס שלחה מסר לאלפי הנשים שעוקבות אחריה ברשתות החברתיות וכמוה, מתקשות לשלב בין האמהות לקריירה. "כולנו היינו במקום הזה. אני מתאמנת הרבה, עובדת הרבה, מנסה להיות הספורטאית הכי טובה שאפשר להיות. זה אומר שלמרות שהייתי איתה בכל יום מאז שנולדה, עדיין לא הייתי סביבה בכל זמן רציתי", הוסיפה. "רוב האמהות מתמודדות עם אותם דברים, שואלות את עצמן אם ללכת לעבודה או להישאר בבית. למצוא את האיזון הנכון עם הילדים זו אמנות בפני עצמה. אתן, הנשים, אתן גיבורות אמיתיות. אני כאן כדי לומר לכן - אם היה לכם יום קשה או שבוע קשה זה בסדר, גם לי זה קרה. תזכרו שתמיד יש מחר".

עוד באותו נושא

תלבושת "אשת החתול" של האמא סרינה וויליאמס ריגשה את צרפת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully