וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלבושת "אשת החתול" של האמא סרינה וויליאמס ריגשה את צרפת

הטניסאית האמריקאית, שילדה בת בכורה בשנה שעברה, ריגשה את חובבי הענף עם קאמבק שכלל תלבושת ייחודית, ובעיקר ניסיון לעורר השראה בנשים ובאימהות: "בתי היא עדיין העדיפות הראשונה"

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
לוחמת אמיתית. סרינה/AP

אחרי שנעדרה כמעט 16 חודשים מטורנירי גרנד סלאם, סרינה וויליאמס חזרה אתמול (שלישי) לפעילות ברולאן גארוס, ומשכה תשומת לב לא רק בגלל הניצחון שלה, אלא בעיקר בגלל התלבושת שלה. סרינה ניצחה את קריסטינה פלישקובה 6:7 (4), 4:6, ורשמה ניצחון שלישי בלבד בסבב מאז שילדה את בתה הבכורה בספטמבר, אבל אי אפשר היה להתעלם מתלבושת "אשת החתול" שלה, המאוד לא אופיינית על מגרשי הטניס.

"אני קוראת לזה חליפת הווקאנדה אשת החתול שלי", סיפרה, "זה כיף, למרות שעיצבנו אותה לפני הסרט 'פנתר שחור'... זה היה מאוד נוח. אני מרגישה איתה כמו לוחמת, כמו נסיכה לוחמת, מלכה מווקאנדה אולי... אני תמיד חיה בעולם פנטזיה. תמיד רציתי להיות גיבורת על".

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס/AP
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס/רויטרס

סרינה סבלה משלל בעיות בריאותיות בגלל הלידה שלה, כולל תסחיף ריאתי ונפיחות של דם קרוש בבטנה. היא הודתה שהתלבושת הצמודה היא גם בגלל סיבות בריאותיות, אבל גם כי קיוותה לעורר השראה. היא העלתה תמונה שלה באינסטגרם, וכתבה: "חליפת אשת חתול? לכל האימהות שהתקשו להתאושש מהלידה - הנה לכן. אם אני יכולה לעשות את זה, גם אתן. אוהבת את כולכן".

האמריקאית בת ה-36 הוסיפה ש"אני מרגישה שהחליפה הזאת מייצגת את כל הנשים שעברו דברים מנטליים ופיזיים עם הגוף שלהן, אני מרגישה שזו הזדמנות בשבילי לעורר השראה לחבורה גדולה של נשים וילדים".

סרינה, שחשפה שהיא "כמעט מתה" בלידה, סיפרה על חייה כאמא, שמנסה להסתגל לספורט מקצועני תחת מגבלות אימהיות שכוללות לילות בלי שינה, האכלות ותשומת לב בלתי פוסקת לתינוקת. "אולימפיה היא העדיפות הראשונה שלי", אמרה על בתה, "לא משנה מה, היא לפני הכל. נתתי את כולי לטניס והוא העניק לי הרבה חזרה, אני אסירת תודה, אבל אולימפיה היא ההעדפה שלי, הכל סביבה. אני רוצה שהיא תדע שהצבתי אותה במקום הראשון בחיי. אני מרגישה שכל השאר יסתדר".

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס/AP
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully