וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי: "המעבר של לברון ללייקרס רק גורם לנו להיות דרוכים יותר"

כוכב גולדן סטייט מקדם בברכה את קינג ג'יימס לקונפרנס המערבי, בטוח ש"מאבקי הפלייאוף יהיו קשים יותר", אך מבהיר ש"כולם עדיין צריכים לנצח אותנו". על החתמת דמרקוס קאזינס: "מהלך מדהים"

אימג'בנק GettyImages

בשנים האחרונות הפך כל מפגש של לברון ג'יימס עם גולדן סטייט לחגיגה של ממש. עכשיו, כשקינג ג'יימס עבר למערב והצטרף ללייקרס, הקרבות הללו יתרחשו לעתים קרובות יותר. ואם תשאלו את סטף קרי והווריירס, זה דווקא אתגר שהם ישמחו לעמוד בו.

"הלייקרס נראים אחרת לגמרי ביחס לעונה שעברה, ויהיה כיף לפגוש אותם", אמר קרי לסוכנות AP אמש. "כשאני הגעתי ל-NBA, הייתה התלהבות גדולה באורקל ארינה בכל פעם שהלייקרס הגיעו. עכשיו זה כנראה יהיה הפוך, אבל עדיין מרגש ומלהיב עבור שתי הקבוצות. לברון מגיע לעיר גדולה, לארגון גדול עם היסטוריה מנצחת, שיש בו אגדת NBA כמו מג'יק ג'ונסון. מעניין מאוד איך המעבר הזה ייראה עבור לברון".

עוד בנושא

סוכנויות ההימורים משוכנעות: לברון ג'יימס יצעיד את הלייקרס לפלייאוף
טראמפ תקף את לברון: קרי, ג'ורדן ואפילו מלאניה תומכים בכדורסלן
הקיץ בו דירק נוביצקי המציא את אחד המהלכים הקטלניים בהיסטוריה

לברון ג'יימס מול סטפן קרי. GettyImages
עכשיו הם ייפגשו ארבע פעמים בעונה הרגילה. לברון וקרי/GettyImages

קרי הוסיף ש"היו הרבה דיבורים על הדומיננטיות של המערב ועל האופן שבו לברון הגיע לשמונה גמרים רצופים במזרח, ועכשיו כשלברון במערב זה גורם לכולם להיות דרוכים יותר, כולל אותנו. בטוח שזה יהיה כיף עבור האוהדים. ואין ספק שהמערב התחזק מאוד בזכות לברון. אבל כולן, כולל הלייקרס, עדיין צריכות לנצח אותנו".

המהלך המפתיע של הקיץ היה ההצטרפות של דמרקוס קאזינס לווריירס, מהלך אותו כינה קרי "מפתיע מאוד".

"מעניין למה אף קבוצה לא חשבה על דמרקוס בתור אופציה, ואיך הוא פתאום מצא את עצמו אצלנו", אמר. "כשהוא יהיה כשיר, זה הולך להיות מדהים. אני חושב שהשתפרנו ביחס לעונה שעברה. איבדנו כמה שחקנים חשובים ברוטציה שתרמו מאוד לזכייה באליפות, אבל חייבים להתפתח משנה לשנה, ואני נרגש מהקבוצה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully