וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט לא אוהב לעבוד עם כוכבים. הסגל באולימפיאקוס מתאים לו"

אחרי שאולימפיאקוס השלימה את הסגל ביוון מנתחים את התרומה של המאמן החדש, תוהים כיצד ייראה השילוב בינו לבין ספאנוליס ("אתגר לא פשוט") ומשוכנעים שהפיינל פור הוא יעד אפשרי בהחלט

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
אין כוכבים, אין דאגות. בלאט/GettyImages

ביוון מנתחים את מתיחת הפנים של אולימפיאקוס תחת שרביטו של דיוויד בלאט, ומשוכנעים: המאמן הישראלי יחזיר את המועדון לפיינל פור אחרי שנת היעדרות. אמש ניתח עוזר מאמן צסק"א מוסקבה אנדראס פיסטיוליס את הקבוצה המתהווה בפיראוס, ואמר ש"אולימפיאקוס עשתה שינוי גדול כבר עם עצם הבאתו של דיוויד בלאט. לדיוויד יש סטייל משלו, ואנחנו הולכים לראות כדורסל שונה לחלוטין מזו שהקבוצה שיחקה תחת יאניס ספרופולוס. מעניין לראות איך תיראה ההיררכיה בקבוצה, אבל מבחינת פוטנציאל - אולימפאקוס בהחלט בנויה להגיע לפיינל פור".

שלשום ניתח גם המאמן היווני סטפנוס דדאס (באשקשהיר) את המהלכים של בלאט באולימפיאקוס ואמר ש"נראה שאולימפיאקוס נבנתה בדיוק בצורה שהוא היה רוצה. בלאט מאמן שלא אוהב שמות גדולים, הוא לא אוהב לעבוד עם כוכבים אלא עם שחקנים רעבים שרוצים לעשות קפיצת מדרגה. לכן הסגל הנוכחי כל כך מתאים לו".

עוד בנושא

חבר ישראלי חדש לבלאט בפיראוס: ביברס נאתכו חתם באולימפיאקוס
החוזים הגדולים ביותר ביורוליג: אלכסיי שבד שוב בראש הרשימה
מצא קבוצה: טייריס רייס חתם לעונה אחת בבאמברג הגרמנית

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
יידרש לבצע תפקיד שונה לגמרי. ספאנוליס/GettyImages

דדאס ציין ש"הדבר הכי מעניין יהיה איך בלאט ישתמש בואסיליס ספאנוליס. הוא כבר לא בשיאו ואחרי שנים שבהן שיחק הרבה אחד על אחד, בלאט ידרוש ממנו לנוע הרבה בלי הכדור. ספאנוליס יצטרך להשתנות עבור דיוויד, וזה יהיה אתגר לא פשוט עבור שניהם".

אולימפיאקוס עשתה מהפכה של ממש בסגל. הקיץ החל עם הארכת החוזים של ספאנוליס וקוסטאס פפניקולאו, אבל נמשך עם החתמות של חמישה שחקנים חדשים: נייג'ל וויליאמס-גוס, סשה וזנקוב, אקסל טופאן, יאניס טימה וגם מיודענו זאק לידיי, בעונה שעברה בהפועל גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully