וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו חתם לשנתיים באולימפיאקוס: "שמח ומאושר"

הקשר הישראלי בן ה-30, שסיים את חוזהו בצסק"א מוסקבה, חוזר ליוון אחרי ששיחק בעבר בפאוק סלוניקי. האדומים ישחקו ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית אחרי שסיימו במקום השלישי אשתקד

צילום ועריכת וידאו: אתר אולימפיאקוס

ברכות לביברס נאתכו שמצא קבוצה חדשה. הקשר הישראלי בן ה-30, שסיים את חוזהו בצסק"א מוסקבה מוקדם יותר הקיץ והפך לשחקן חופשי, חתם הערב (שני) באולימפיאקוס היוונית לשתי העונות הקרובות תמורת 900 אלף יורו לעונה. רואה החשבון גדי סולומוביץ' ימריא מחר בבוקר ליוון לסגור את הפרטים האחרונים בחוזה של נאתכו.

ביברס נאתכו הגיב ואמר: "שמח ומאושר לחתום בקבוצה כזאת גדולה עם מסורת ואוהדים מדהימים. אני מתרגש ומחכה כבר להתחיל לשחק. עכשיו צריך לעבוד קשה ולהיות מוכנים". לאתר הרשמי של אולימפיאקוס אמר נאתכו: "תודה לכל משפחת אולימפיאקוס, אני נרגש מאוד להצטרף למועדון הגדול הזה. אני מקווה שנצליח ביחד ושנחזור לליגת האלופות. אני מנסה לעשות את המיטב עבור המועדון והאוהדים ומקווה מאוד להצליח".

הקשר בן ה-30 החל את הקריירה שלו בהפועל תל אביב, שם גם גדל בנוער. אחרי ארבע עונות אצל האדומים, עבר נאתכו לרובין קאזאן הרוסית, בה שיחק ארבע עונות וכבש 21 שערים ב-104 הופעות. ב-2014 הוא עבר לפאוק סלוניקי לחצי עונת השאלה ממנה המשיך לצסק"א מוסקבה. אחרי ארבע עונות בקבוצה מבירת רוסיה, נפרד נאתכו מהקבוצה אחרי ששני הצדדים לא הגיעו להבנות והחליטו על פרידה.

באתר TO10 נטען כי "המטרה של אולימפיאקוס היא להשלים את העסקה כמה שיותר מהר. נאתכו יכול לשחק בדיוק בעמדה שהמאמן של אולימפיאקוס פדרו מרטינס ביקש. הוא יביא איתו איכויות שהמאמן רצה, וההנהלה עשתה הרבה מאוד כדי לדאוג שהשחקן הוותיק ילבש את מדי אולימפיאקוס. נאתכו קיבל כמה הצעות מקבוצות אחרות, אך אולימפיאקוס הגישה את ההצעה הטובה ביותר, והראתה לו כמה היא בונה עליו בעונה הקרובה. מרטינס רואה בו את הבחירה האידיאלית לתכנית שיש לו בראש".

עוד בנושא:

ליגיונרים: אלון תורג'מן שיחק 61 דקות בהפסד אוסטריה וינה
גוואנגז'ו R&F הפסידה 4:2 בדרבי לגוואנגז'ו אברגרנדה, שער ליגה 13 לערן זהבי

עדכון ראשון: 16:28

ביברס נאתכו שחקן אולימפיאקוס. אתר אולימפיאקוס, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. נאתכו/אתר רשמי, אתר אולימפיאקוס
ביברס נאתכו שחקן אולימפיאקוס. אתר אולימפיאקוס, אתר רשמי
נאתכו במדים החדשים/אתר רשמי, אתר אולימפיאקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully