וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא קבוצה: טייריס רייס חתם לעונה אחת בבאמברג הגרמנית

הרכז האמריקאי שהוליך את מכבי תל אביב לזכייה ביורוליג ב-2014, אך חווה שנתיים מסוייטות בברצלונה, מצטרף לקבוצה הגרמנית שתשחק באותו בית עם הפועל ירושלים בליגת האלופות של פיב"א

שחקן ברצלונה טייריס רייס. GettyImages
סוף סוף מצא קבוצה. טייריס רייס/GettyImages

בשעה טובה, טייריס רייס מצא קבוצה: הגארד שהוליך את מכבי תל אביב לזכייה ביורוליג ב-2014 והיה מנודה מברצלונה, חתם היום (ראשון) בשורות באמברג הגרמנית שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א אחרי שאיבדה את אליפות גרמניה לבאיירן מינכן. רייס אמר: "אני מעריך את ההזדמנות הזו ומחכה להתחיל כבר ולזכות באליפות גרמניה עם באמברג. אני שמח להיות בצד הנכון עכשיו, נתראה בקרוב".

כאמור, עונת השיא של טייריס רייס היתה במכבי תל אביב ב-2013/14 ואחרי שכיכב בפיינל פור ונבחר ל-MVP הוא קיבל חוזה עתק בחימקי מוסקבה, בשורותיה שיחק שנתיים מוצלחת והוליך אותם לזכייה ביורוקאפ ונבחר ל-MVP של היורוקאפ ב-2015. נקודת המפנה בקריירה של טייריס חלה ב-2016 כאשר הוא חתם בברצלונה, אך לא השתלב בקבוצה הקטלאנית שהעבירה אותו לשנזן הסינית שם הוא החליף את קית' לנגפורד. אגב, טייריס יפגוש העונה את הפועל ירושלים ששובצה יחד עם באמברג באותו בית בליגת האלופות. זו תהיה הקדנציה השנייה של טייריס רייס בגרמניה, אחרי ששיחק בבאיירן מינכן בעונת 2012/13.

טייריס מאושר

שיהיה בהצלחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully