וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב צפוי לחתום על חוזה לשנתיים בראשון לציון

הפורוורד הצעיר (23, 1.96) יחתום באופן רשמי בעיר היין כשהחוזה יכלול סעיף יציאה לאירופה אחרי שנה אחת. הכתומים דרשו ממכבי תל אביב כ-200 אלף דולרים תמורת שחרורו, מה שהפיל את העסקה

צילום ועריכה: קובי אליהו

איגור קולשוב צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לשנתיים בשורות מכבי ראשון לציון. הפורוורד שייך לכתומים על פי הסכם שנחתם בין הצדדים כשהיה בן 16, אך הצדדים היו צריכים לסכם על הסכומים אותו ירוויח בחוזהו על מנת להפוך את ההתקשרות לרשמית. ההסכם צפוי לכלול סעיף יציאה בחינם לקבוצה באירופה או ב-NBA, אם קולשוב יצליח לסיים את שירותו הצבאי בשנה הקרובה.

מי שהייתה מעוניינת בשירותיו של קולשוב לאורך כל הקיץ הייתה מכבי תל אביב, אך נודע כי הכתומים דרשו כ-200 אלף דולר על מנת לשחרר את השחקן ששיחק בעונה שעברה בפלורידה, לשורות האלופה. בשבוע שעבר עשה המנהל המקצועי של הצהובים ניקולה וויציץ', ניסיון אחרון לצרף את השחקן בשיחה מול ראשי ראשון לציון, אך כשנתקל באותה עמדה, ויתר עליו.

עוד בנושא
החוזים הגדולים ביותר ביורוליג: אלכסיי שבד שוב בראש הרשימה
הפועל גלבוע/גליל: בריאנט קרופורד חתם לעונה הבאה
מצא קבוצה: טייריס רייס חתם לעונה אחת בבאמברג הגרמנית

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
חוזר לישראל. איגור קולשוב/AP

קולשוב (23, 1.96) החל את קריירת המכללות שלו במדי אריזונה סטייט, אך אחרי שנה אחת בחר לעבור לרייס, שם היה אחד השחקנים המובילים במשך שנתיים כשבעונת 2016/17 פרץ עם 18.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. ההצלחה גרמה לפלורידה הגדולה להציע לו לשחק במדיה, והוא היה מהשחקנים המובילים של הגייטורס כשרשם 13.7 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

ראשון לציון שינתה העונה את פניה ובנתה קבוצה צעירה. הכתומים צירפו את איתי שגב ממכבי תל אביב, אדם אריאל ממכבי אשדוד, עוז בלייזר ממכבי חיפה ונמרוד טישמן ממכבי קרית גת. בגזרת הזרים צירפה הקבוצה את קמרון לונג ודשון סטיבנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully