וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: בריאנט קרופורד חתם לעונה הבאה

6.8.2018 / 9:12

הגארד האמריקאי (21, 1.89) שיצא לדראפט שנה לפני סיום לימודיו במכללות ולא נבחר יהיה הזר השלישי שחותם בקבוצה של בית הלחמי לצד הגארד איאן מילר ושחקן הפנים קאדים ג'ק

one

הפועל גלבוע/גליל החתימה הלילה (בין ראשון לשני) את הגארד האמריקאי בריאנט קרופורד ששיחק בשלוש השנים האחרונות באוניברסיטת וויק פורסט. קרופורד סיכם את תנאיו בגלבוע עוד במהלך השבוע שעבר, אך רק הלילה, אחרי תיקונים ושינויים רבים בחוזה, הוא חתם והשאיר מקום לזר אחד בסגל של בית הלחמי.

קרופורד (21, 1.89) הוא אחד השחקנים הטובים ששיחקו באוניברסיטת וויק פורסט בשנים האחרונות. אחרי שלוש שנים במכללה הוא קיבל החלטה ללכת לדראפט ה-NBA ולא להשאר לעונה רביעית, כשהוא רושם כג'וניור בקולג' 16.9 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים, אך לא נבחר בדראפט. במקום זאת שיחק בליגת הקיץ במדי ברוקלין לצידו של שון דאוסון, אך לא קיבל חוזה למחנה הסופי של הקבוצה.

קרופורד חובר לקאדים ג'ק ואיאן מילר שכבר חותמים בגלבוע/גליל לקראת העונה הבאה. אריאל בית הלחמי צירף שני שחקנים צעירים נוספים לעונה הבאה, אריאל נבון ונתנאל ארצי והם מצטרפים ליחזקאל סקוורר, חואקין שוכמן, טל קרפלס, בן אלטיט ושון לבנובסקי שממשיכים לעונה נוספת.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל גלבוע/גליל: קאדים ג'ק חתם לעונה הבאה
דיווח: הפועל תל אביב במגעים להחתמתו של ג'ונתן הולמס

השחקן האמריקאי בריאנט קרופורד. AP
הזר השלישי של בית הלחמי. בריאנט קרופורד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully