וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: קאדים ג'ק חתם לעונה הבאה

5.8.2018 / 10:54

הפורוורד האמריקאי (25, 2.06), שהעביר את כל הקריירה המקצוענית שלו בליגת הפיתוח עד כה, חתם בשורות הקבוצה של בית הלחמי, כשגם הגארד בריאנט קרופורד צפוי לחתום בקרוב

קאדים ג'ק, הפועל גלבוע גליל. אתר רשמי
ברוך הבא לגליל. ג'ק/אתר רשמי

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי קאדים ג'ק ששיחק בעונה החולפת בליגת הפיתוח בארצות הברית. ג'ק מצטרף באופן רשמי לאיאן מילר שחתם בקבוצה לפני מספר שבועות, כשגם הגארד בריאנט קרופורד סיכם את תנאיו וצפוי לחתום בקרוב.

ג'ק (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת ראטגרס בה שיחק במשך ארבע שנים, כשבעונתו האחרונה במכללות הוא רשם ממוצעים של 13 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. את הקריירה המקצוענית פתח במדי פורט ווין מליגת הפיתוח ונשלח בטרייד לרינו במהלך העונה בתמורה לאקס הפועל אילת כריסטיאן ווטפורד. בקיץ 2016 חתם בהיטאצ'י מהליגה היפנית, אך חודשיים לאחר מכן עבר לליגת הפיתוח בחזרה וחתם ברינו. במרץ 2017 הגיע לסיואקס פוקס מליגת הפיתוח ושיחק בקבוצה גם בעונה החולפת.

כאמור, מי שכבר חתום בגלבוע לעונה הבאה הוא הגארד איאן מילר. אריאל בית הלחמי צירף שני שחקנים צעירים נוספים לעונה הבאה, אריאל נבון ונתנאל ארצי, והם מצטרפים ליחזקאל סקוורר, חואקין שוכמן, טל קרפלס, בן אלטיט ושון לבנובסקי שממשיכים לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully