וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הפועל תל אביב במגעים להחתמתו של ג'ונתן הולמס

5.8.2018 / 15:05

הפורוורד (25, 2.06) ששיחק בברצלונה בעונת 2016/17 והיה קרוב לאדומים גם בקיץ שעבר, עשוי להצטרף לקבוצה של דני פרנקו. הפועל זכתה בבוררות מול אור לאומי והוא ישוב לסגל לקראת העונה הבאה

שחקן קליבלנד ג'ונתן הולמס. GettyImages
החתמה מעניינת. הולמס/GettyImages

האם הפועל תל אביב בדרך לאחת ההחתמות המעניינות שנראו מתחילת הפגרה בישראל? אתר "יורוהופס" מפרסם היום (ראשון) כי האדומים במגעים להחתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'ונתן הולמס, שפספס חלק משמעותי בעונה שעברה בשל פציעה. הולמס היה מועמד לאדומים גם בקיץ שעבר, אחרי שסיים את עונת 2016/17 במדי ברצלונה, אך העדיף לשחק בליגת הפיתוח, במדי מיין.

הולמס (25, 2.06), יליד סן אנטוניו, נחשב בצעירותו לאחד הכישרונות העולים בליגת התיכונים בארצות הברית, והתחייב לאוניברסיטת טקסס הגדולה בשנת 2011. בארבע שנים בטקסס הוא רשם 9.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2015 שיחק עם בוסטון בליגת הקיץ ורשם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. באוגוסט הוא חתם על חוזה למחנה אימון במדי הלייקרס, והשתתף בשני משחקי אימון, בשני מביניהם סבל מפציעה קשה בכתפו וגמר את העונה. בקיץ 2016 שיחק בליגת הקיץ בממפיס, וקיבל חוזה למחנה האימון של קליבלנד, אך נחתך לפני תחילת העונה אחרי שישה משחקי אימון.

בקיץ 2016 חתם בקנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח, אך לאחר זמן קצר חתם על חוזה לחודשיים בברצלונה שסבלה ממכת פציעות קשה. הוא שותף לעשרה משחקים במדי ברצלונה וביורוליג שיחק שבעה, מתוכם שניים בחמישייה, ורשם 5.1 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק. בינואר סיים את חוזהו וחזר לקנטון צ'ארג', במדיה רשם 12.8 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. העונה פתח את העונה שוב במדי קבוצת הבת של קליבלנד ורשם 7.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק.

אור לאומי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
הבורר הכריע. לאומי/קובי אליהו

בינתיים הודיעה הפועל תל אביב כי המוסד לבוררות של איגוד הכדורסל בראשות הבורר ישראל שמעוני קיבל היום את תביעת הקבוצה כנגד השחקן אור לאומי והורה כי השחקן יהיה חלק מסגל הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה בהתאם להסכם שנחתם עמו. לאומי חתם בקיץ 2016 על חוזה במדים האדומים, והושאל לבני הרצליה. בתום עונת 2016/17 בקבוצה רצו לצרפו לסגל, אך השחקן הודיע כי הוא מעדיף להשאר בקבוצה מהשרון, והצדדים הגיעו לבוררות. לאומי לא שיחק העונה לאחר שלא התאושש ממחלת הנשיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully