וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אבי ריקן צפוי להיעדר גם בירבאן. איביץ': "היינו צריכים לשלוט בסרביה"

5.8.2018 / 9:03

הקשר חזר לאימונים אחרי שבוע, אבל מכבי תל אביב כנראה תיאלץ להסתדר בלעדיו בארמניה. התלבטות בין שוינפלד לברסקי. המאמן כעס על איבוד היתרון מול רדניצ'קי: "היה צריך לגמור את המשחק הזה"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה אמש (שבת) את האימון הראשון שלה בישראל אחרי החזרה מסרביה וכבר הערב תמריא לארמניה למשחק הראשון מול פיוניק ירבאן במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (שלישי, 19:00, ספורט 1).

המאמן ולאדן איביץ' ערך קטעי וידאו מהמשחק ביום חמישי מול רדניצ'קי והיה מרוצה באופן כללי מההעפלה, אבל התעכב על כמה בעיות בהגנה וכעס על אובדן היתרון שהיה למכבי תל אביב במשחק. "היינו צריכים לשלוט במשחק הזה", אמר איביץ'. "היינו כבר ביתרון של שני שערים והיה צריך לגמור את המשחק הזה ולנצח".

אבי ריקן שב אמש להתאמן עם הקבוצה אחרי היעדרות בת שבוע בשל הבעיה הרפואית ממנה הוא סובל, אבל נראה כי גם הערב לא ימריא עם הקבוצה לחו"ל וימשיך לקבל טיפול תרופתי כאן בארץ כדי לנסות ולסיים לגמרי עם הדלקת שקיימת באזור בטנו.

עוד בנושא

הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב עשויה לפגוש את בורדו
במכבי תל אביב מתריעים: "איביץ' צריך לטפל בבעיה שהיתה לקרויף"

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
כנראה שלא יחזור בזמן. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

כפי שזה נראה, איביץ' צפוי להמשיך גם בירבאן מחרתיים עם הרכב זהה לזה שפתח בסרביה. ההתלבטות היחידה היא בין ארון שוינפלד כשחקן כנף לבין רוסלן ברסקי בקישור, כאשר דור מיכה עובר קדימה לכנף, אבל נראה כי איביץ' מעדיף את הפיזיות של שוינפלד במסגרת האירופית ובמיוחד במשחקי החוץ ולכן ההערכה היא כי אותו הרכב שעלה בסרביה ביום חמישי, יעלה גם מחרתיים.

עומר אצילי יחזור לסגל אחרי שריצה עונש הרחקה מול רדניצ'קי וייאבק על דקות עם צ'יקו אופואדו שנכנס לראשונה לשחק כמחליף ביום חמישי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully