וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סוכמה העברת אלמוג בוזגלו להפועל חיפה. הקשר יירשם לאירופה

5.8.2018 / 8:36

אחרי ההסכמות בסוף השבוע, המועדון הודיע רשמית על הצטרפותו של הקשר, שייכלל בסגל לאטאלנטה ביום חמישי. קלינגר רוצה גם מגן שמאלי ובמועדון לא פוסלים אפשרות שגדיר יצטרף. בינתיים: לאלה הגיש בקשת חנינה

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. לירון מולדובן
עכשיו זה רשמי. אלמוג בוזגלו/לירון מולדובן

עכשיו זה רשמי: אחרי שבסוף השבוע הושגו הסכמות בעל פה מול בני יהודה לגבי אלמוג בוזגלו, הבוקר הודיעה הפועל חיפה באופן רשמי כי הוא סיכם את תנאיו לעונה אחת. הפועל חיפה תשלם לבני יהודה כ-40 אלף דולר תמורת העברתו של השחקן, שיערוך עוד הבוקר אימון בכורה בקבוצה.

על מועמדותו של בוזגלו להפועל חיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

במועדון יחלו היום בהכנות לקראת המשחק מול אטלאנטה ביום חמישי ובוזגלו, שלא נכלל אתמול בסגל בני יהודה, יירשם עוד היום לסגל לקראת צמד המשחקים. במועדון לא פוסלים אפשרות שגם מוחמד גדיר יצטרף אם ישוחרר בסכום שהציעו, 25 אלף דולר. ניר קלינגר מעדיף להחתים מגן שמאלי ואם במועדון לא יקבלו אישור לגבי עסקאות סאן מנחם או שון גולדברג עד מחר, הם יעברו לחפש שחקן אחר. גם נושא ערן לוי נדחה עד להחלטות שיתקבלו לגבי שחקנים אחרים.

שלושה וחצי חודשים לאחר שבעלי הפועל חיפה יואב כץ התבטא כי מהראן לאלה יגיש חנינה לבית הדין העליון של ההתאחדות, זה קרה: החלוץ ביקש לקצר את עונש ההרחקה שלו מאוגוסט האחרון, אז הורחק לשנתיים. אם הבקשה תתקבל, לאלה יוכל לשחק כדורגל החל מסוף החודש הנוכחי משום שאז תעבור שנה מההרחקה שקצב לו בית הדין. אם הבקשה תתקבל, בהפועל חיפה יערכו דיון בנוגע לעתידו. לאלה עשוי לחזור ולהתאמן עם הקבוצה בשלב הראשון, כשגם תפקיד מקצועי נמצא על הפרק. כרגע, החלוץ לא יכול לעסוק בשום תפקיד, למעט תפקיד זוטר באישור מיוחד.

ההערכה היא שניר קלינגר לא יערוך שינויים מהותיים ביחס להרכב שניצח באיסלנד. המאמן יערוך השבוע מספר אסיפות על הקבוצה האיטלקית.

עוד בנושא

באזל או ויטסה מחכות להפועל חיפה? צומצמו היריבות בהגרלה מחר
יואב כץ קרוב לסיכום על חוזה חדש עם ארנסטס שטקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully