וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ קרוב לסיכום על חוזה חדש עם ארנסטס שטקוס

3.8.2018 / 8:04

השניים שוחחו, במועדון מעריכים: יחתום לפני פתיחת הליגה. ההכנסות מאטאלנטה יופנו לרכש, כשאלמוג בוזגלו צפוי לחתום וגם גדיר עדיין בתמונה. קלינגר, שזכה למחמאות על החילופים, מעדיף שחקן כנף ומגן לפני ערן לוי

ארנסט שטקוס שוער הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
כאן כדי להישאר. שטקוס/יוסי ציפקיס

רק לפני מספר שבועות הוזכר ארנסטס שטקוס כמועמד להימכר להפועל באר שבע. העסקה נעצרה ברגע האחרון ומאז - האלופה רכשה שוער אחר והסתבכה והאדומים של יואב כץ עלו שלב באירופה בעיקר בזכות השוער הליטאי שלהם. לפני המשחק נערכה שיחה נוספת עם שטקוס, שנמצא על סף סיכום לשלוש שנים. פערים קטנים מונעים את החתימה ונראה כי היא תתבצע עוד לפני פתיחת הליגה. שחקני הקבוצה חגגו אתמול (חמישי) את ההעפלה לשלב השלישי של הליגה האירופית בחדר ההלבשה, אך את החגיגות קטעו אנשי המועדון שביקשו מהם להזדרז לקראת הנסיעה למלון. אירוע חריג קרה כעבור מספר דקות, כשראשי הקבוצה האיסלנדית ביקשו לפנות את החפצים מחדר ההלבשה לפני שיינעל.

המשוכה הבאה של החיפאים תהיה אטאלנטה. במועדון אמורים להמריא בטיסה למילאנו או לבולוניה ומשם לבית המלון כשישנה התלבטות לגבי האזור בו הקבוצה תשהה. אטאלנטה משחקת באירופה ברג'יו אמיליה, בו שיחקה הנבחרת מול איטליה בקמפיין האחרון. היא רשמה תוצאות מדהימות בעונה החולפת בליגה האירופית, כשבשנה שעברה הביסה בשלב הבתים את אברטון פעמיים (0:3 בבית, 1:5 בחוץ) וניצחה את ליון (0:1) בביתה.

עוד בנושא

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את FH ועלתה לסיבוב השלישי במוק' הליגה האירופית
ניר קלינגר: "הרוח של הפועל חיפה מיוחדת, שום מהמורה לא עוצרת אותנו"
כוכב צבעוני ומאמן עם עבר באינטר: הכירו את אטאלנטה, היריבה הבאה

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
קלינגר מעדיף אופציות אחרות. ערן לוי/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה תשוב היום ארצה בשלוש טיסות שונות והחל מיום ראשון היא תחל בהכנות למשחק כשניר קלינגר יערוך מספר אסיפות על היריבה. במועדון יגבירו את המאמצים לצרף שני שחקנים. אלמוג בוזגלו שכבר סיכם את תנאיו צפוי לחתום בתחילת השבוע וכץ שוחח עם קלינגר גם לגבי ערן לוי. בשלב זה, הפועל חיפה טרם קיבלה החלטה לצרף את הקשר. קלינגר רוצה להבטיח קודם את החתמת בוזגלו ולצרף גם מגן. ללוי כבר הובהר שגם אם יגיע לא מובטחת לו חולצת ההרכב בגלל השיטה שבה משחקת הקבוצה.

כזכור, במועדון פנו למכבי חיפה ומכבי תל אביב בניסיון לצרף את סאן מנחם ושון גולדברג וטרם קיבלו תשובה חיובית בעניין. במועדון מעריכים שזה עניין של זמן עד שיוחלט לשחרר אחד מהם. מוחמד גדיר עדיין על הפרק. הוא יגיע רק אם ישוחרר בכרבע ממחירו הנוכחי - 100 אלף דולר.

במועדון פרגנו אתמול לניר קלינגר על החילופים שערך בשני המשחקים, כשהכניס למגרש את תנאסיס פפאזוגלו ואלי אלבז שהבקיעו. "אלה שני המחליפים של בן בסט ותורג'מן. עד עכשיו זה עובד לניר", אמרו במועדון.

"גיבור המשחק זה שטקוס, הוא הציל אותנו מהדחה", אמר יואב כץ שבימים האחרונים קידם את המשא ומתן עם השוער שצפוי לחתום לשלוש שנים. "ניר עשה חילופים נכונים ולשמחתי זה עבד. היה מאוד קשה כאן. FH קבוצה מאוד טובה, פיזית ומהירה. מדובר בהמשך לעונה הקודמת שלנו. היא הייתה העונה הכי טובה וזאת תהיה עונה עוד יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully