וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הרוח של הפועל חיפה מיוחדת, שום מהמורה לא עוצרת אותנו"

3.8.2018 / 0:18

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה אחרי ה-0:1 מול FH והעלייה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. כץ: "הופעה הרואית של שטקוס". הכירו את היריבה הבאה של האדומים, אטאלנטה

שלוש קבוצות ישראליות תהיינה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, לאחר שהפועל חיפה ניצחה הערב (חמישי) 0:1 באיסלנד את FH ועלתה עם 1:2 בסיכום. מחזיקת הגביע הישראלית נהנתה מיום נהדר של ארנסטס שטקוס בין הקורות ומשער של המחליף אלי אלבז בדקה ה-68, והיא תארח ביום חמישי את אטאלנטה האיטלקית בסיבוב המוקדמות השלישי. הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן, כשהגרלת הפלייאוף בה הפועל חיפה ואטאלנטה לא מדורגות תיערך כבר ביום שני הקרוב.

אוהדי הפועל חיפה זרקו שתי אבוקות במהלך המשחק והקבוצה עלולה לספוג קנס מאופ"א.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אטאלנטה מחצה 0:8 את פ.ק. סרייבו אחרי 2:2 במשחק הראשון
מכבי תל אביב עלתה אחרי 2:2 בחוץ מול רדניצ'קי ותפגוש את פיוניק

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
המסע האירופי נמשך. ניר קלינגר/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "החבר'ה פה שמחים מאוד, היה לנו מסע ארוך אבל באנו לשחק נגד קבוצה שמשחקת בבית חזק מאוד. המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, השנייה הייתה הרבה יותר טובה. השחקנים שנכנסו כמחליפים עשו את העבודה, שינו את המשחק. כל הכבוד לשחקנים, באמת כל הכבוד. אני די מוגבל בכנפיים, אנחנו משוועים לשחק כנף שייתן לנו אופציות בקווים ואז גנסארי יכול לחזור לעמדה שלו. בינתיים אנחנו משתמשים בו בצד למרות שזו לא העמדה שלו". על אטאלנטה אמר המאמן: "אני חושב שברור שזה קשה מאוד עד דמיוני, אבל הרוח של הפועל חיפה היא מיוחדת והיא מוכיחה את זה פעם אחר פעם. שום מהמורה בדרך לא עוצרת אותנו, אנחנו משחקים עם הלב והנשמה. צריך לחזק את הקבוצה בשניים או שלושה שחקנים, אבל אנחנו נהנים מהרגע. אנחנו רוצים להמשיך להיות ביחד, להתגבש בטיסות. אני שמח מאוד בשביל השחקנים וזה כיף גדול לראות את האוהדים שליוו אותנו לכאן".

על החיזוק האפשרי: "אנחנו צריכים להתחזק בעוד שחקן לפחות בהתקפה, אנחנו צריכים עוד מהירות, זה צועק וברור. חסר לנו מגן שמאלי שייתן לנו פייט לדילמוני, אנחנו לא יכולים להסתדר עם מגן שמאלי אחד. יש קשיים פה ושם עם שחקנים ועם הקבוצות שלהם, אנחנו לא מסתירים שום דבר, הכול פתוח וגלוי אצלו ובכבוד. נקווה שנוכל להביא את השניים או שלושה שחקנים האלה, אחרת לא נוכל לעשות שום דבר". על אנדראס הרצוג אמר קלינגר: "אני מאחל בהצלחה לנבחרת ישראל ומעבר לזה אני לא מעוניין להתייחס. שיהיה בהצלחה".

הבעלים יואב כץ הוסיף: "התחלנו את המשחק לא טוב אבל ניר עשה את החילופים הנכונים במחצית השנייה, החילופים האלה הכניסו אותנו למשחק. ללא ספק גיבור המשחק היה ארני השוער בתצוגה הירואית לצד לחימה ונחישות של כל השחקנים. יש לנו תלכיד מצוין שהוביל את הקבוצה לעונה הטובה בתולדות המועדון ומרבית מהתלכיד הזה ממשיך איתנו וימשיך להצעיד אותנו להצלחות".

הכירו את היריבה הבאה: אטאלנטה

הקבוצה האיטלקית מכונה 'האלה' והוקמה בשנת 1907. היא מגיעה מהעיר ברגאמו שבצפון איטליה ומשחק באצטדיון אתלטי אזורי ד'איטליה, המכיל 26,638 מקומות. עם זאת, באירופה היא משחקת באצטדיון ברג'יו אמיליה. המועדון זכה בגביע איטלקי אחד (1963) והגיע פעמיים לגמר (1987, 1996).

המאמן הוא ג'אן פיירו גספריני בן ה-60 שאימן בעבר גם את אינטר, פאלרמו וגנואה. אטאלנטה סיימה את העונה שעברה במקום השביעי בסרייה A והגיעה עד לחצי גמר הגביע האיטלקי. באירופה, אטאלנטה הרשימה בליגה האירופית וסיימה את הבית שלה במקום הראשון וללא הפסדים. היא הביסה את אברטון פעמיים (0:3 בבית, 1:5 בחוץ) וגברה גם על ליון בביתה (0:1). אחרי שנכנעה לבורוסיה דורטמונד בשלב 32 הגדולות, היא הודחה. עד העונה שעברה, אטאלנטה מעולם לא הגיעה לשלב בתים אירופי מקווה לעשות גם השנה הישגים נאים.

הכוכב של המועדון הוא אלחנדרו 'פאפו' גומס הצבעוני, קשר ארגנטינאי בן 30 שמשחק במועדון מ-2014 וב-144 הופעות בכל המסגרות כבש 35 שערים. שחקנים בולטים נוספים הם אנדראס קורנליוס, חלוץ נבחרת דנמרק, רפאל טולוי הברזילאי, הקשר ההולנדי מרטן דה רון ויוסיפ איליצ'יץ' הסלובני.

אגב, אטאלנטה פגשה את הפועל חיפה ביולי 2015 למשחק אימון בו נשרקו ארבעה פנדלים, וניצחה אותה 1:3. תומר סוויסה כבש אז לאדומים, בפנדל כמובן.

עוד באותו נושא

ליגה אירופית: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את FH ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי

לכתבה המלאה
פאפו גומס שחקן אטאלנטה. AP
המלך של אטאלנטה. פאפו גומס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully