וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצ'נז'אד האיראני לא ישחק מול הפועל באר שבע, אפואל ניקוסיה במצוקת חלוצים

החלוץ נגרע מהסגל למשחקים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אל טעמרי הירדני נרשם. הקפריסאים ביקשו מפאלרמו תשובה מיידית לגבי החלוץ באלוג, אסקוב הרוסי ישפוט במשחק בטרנר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אפואל ניקוסיה פרסמה היום (שבת) את הסגל שלה לקראת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, במסגרתו תפגוש את הפועל באר שבע. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הקרוב (20:00) באצטדיון טרנר, והאלופה הקפריסאית תגיע כצפוי ללא החלוץ האיראני רזה קוצ'נז'אד, שנגרע מהסגל אחרי ששיחק מול פלורה טאלין. לעומתו, הירדני מוסא אל טעמרי נמצא בסגל ועשוי להגיע.

מי שעוד נותר מחוץ לסגל ולא יוכל לשחק מול הפועל באר שבע הוא חסוס רואדה. הבלם הספרדי ששיחק בבית"ר ירושלים עדיין מתאושש מהקרע ברצועות ולא נמצא ברשימה בגלל פציעה, כמו גם החלוץ אלכס קונסטנטינו ושחקן הכנף מינאס אנטוניו. על פי החלטה מקצועיות, נגרעו מהסגל גם החלוצים לאונרדו נאטל, טומי אור ואנדראס מאקריס, והקשר הברזילאי ויניסיוס.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיווחים ביוון: אולימפיאקוס מעוניינת בג'ון אוגו, דינמו זאגרב פנתה אליו
ביוון מעריכים שהשוער אנסטיס יעזוב את באר שבע. דגני וכחילה מועמדים

נורברט באלוג שחקן פאלרמו מאוכזב (במרכז). GettyImages
יגיע לשדרג את ההתקפה של אפואל ניקוסיה? נורברט באלוג/GettyImages

לאור מצוקת החלוצים, לאחר שגם הצרפתי מיקאל פוטה בחר לחזור לטורקיה, אפואל מנסה לצרף כעת את ההונגרי נורברט באלוג מפאלרמו. הקפריסאים פנו רשמית לקבוצה האיטלקית וביקשו תשובה מיידית כדי שיוכלו לרשום את באלוג עד יום רביעי ולהשתמש בו כבר בטרנר.

בינתיים, מי שמונה לשופט המשחק בטרנר הוא הרוסי אלכסיי יסקוב, שניהל את המשחק הביתי של מכבי תל אביב מול אלטאך האוסטרית בשלב הפלייאוף לפני שנה ושפט גם בהפסד הביתי של נבחרת ישראל למקדוניה חודש לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully