וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים ביוון: אולימפיאקוס מעוניינת בג'ון אוגו, דינמו זאגרב פנתה אליו

ביוון טוענים כי האדומים עשויים לפנות להפועל באר שבע כדי להשלים עסקה עוד לפני המשחק במוקדמות הליגה האירופית בחמישי. כמו כן, נטען כי הניגרי ביקש לעזוב אחרי שגם הקרואטים פנו אליו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם ג'ון אוגו בדרך לעזוב את הפועל באר שבע? ביוון מדווחים היום (שישי) כי אולימפיאקוס מעוניינת בקשר הניגרי בן ה-30 של האלופה. על פי הדיווחים, אוגו התאכזב מאוד מההדחה המוקדמות מליגת האלופות, כבר בסיבוב המוקדמות השני על ידי דינמו זאגרב, וביקש מהפועל באר שבע לעזוב. אגב דינמו זאגרב, הרי שבדיווחים ביוון מדובר גם על כך שהקבוצה הקרואטית הביעה עניין באוגו.

על פי הדיווחים אולימפיאקוס נמצאת בלחץ גדול להשלים רכש לקראת מוקדמות הליגה האירופית. אמנם את הסגל היוונים היו צריכים להעביר לאופ"א כבר היום, אבל הם יכולים לבצע שני שינויים לעומת הסגל הזה עד 24 שעות לפני המשחק שלהם מול לוצרן השוויצרית.

אוגו, שמתנשא לגובה של 1.95 מטר, היה חלק מהסגל של נבחרת ניגריה לגביע העולם ברוסיה, אבל לא שותף באף אחד משלושת המשחקים בשלב הבתים ולא היה חלק מההדחה הכואבת אחרי ההפסד לארגנטינה בדקות הסיום. הוא הגיע להפועל באר שבע ב-2014 מאקדמיקה והיה שותף לזכייה בשלוש האליפויות ברציפות בהן זכתה הקבוצה מבירת הנגב. בנוסף, יש לו 20 הופעות בנבחרת ניגריה ושני שערים. החוזה שלו בהפועל באר שבע מסתיים בתום העונה הנוכחית ולפיכך ייתכן שהקבוצה תהיה מעוניינת למכור אותו עבור הסכום הנכון על מנת שלא תיקלע למצב שיעזוב אותה ללא תמורה עם תום החוזה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע צפויה להשלים את החתמת אריאל הרוש

ג'ון אוגו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ג'ון אוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully