וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מעריכים שאנסטיס יעזוב את באר שבע. דגני וכחילה מועמדים

3.8.2018 / 13:40

בקבוצה מחכים שחיימוב יחתום בקבוצה אחרת, ואז הרוש יוחתם לשנתיים. גורם בכדורגל היווני מעריך שאנסטיס יעזוב תמורת פיצוי. בשל פציעת אלחמיד: נבדקת האפשרות לצרף את בלם בית"ר או הפועל ת"א

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע ממשיכים להתעסק בסוגיית השוער הבא לאור העזיבה הצפויה של יאניס אנסטיס. בקרב האלופה מחכים שגיא חיימוב יחתום בקבוצה אחרת כדי להחתים רשמית את אריאל הרוש שוערה של נבחרת ישראל ואנורתוזיס בעונה שעברה. חיימוב נמצא במשא ומתן עם מכבי תל אביב, כאשר גם מכבי חיפה מתלבטת בעניינו. בבאר שבע מקווים שחיימוב יסכם באחת הקבוצות כבר בתחילת השבוע הבא, ואז הרוש יוחתם לשנתיים עם אופצייה לעונה נוספת.

השוער היווני יאניס אסנטיס מבין שהוא אינו בתוכניות ולפי גורם בכדורגל היווני השוער יסכים בסופו של דבר לפיצוי תמורת עזיבה. אותו גורם העריך שאנסטיס בסופו של דבר אכן יעזוב את האלופה הישראלית, כאשר בשלב זה הוא מעוניין, כך לפי אותו גורם, בפיצוי של כ-180 אלף יורו בעוד שבאר שבע לפי ההערכות תציע לו מעט פחות.

עוד בנושא:

גיא חיימוב הוצע שוב למו אלאך, ששוקל להחתימו במכבי חיפה
הפועל באר שבע לאריאל הרוש: תוחתם רק לאחר שגיא חיימוב ימצא קבוצה
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל באר שבע עוקבת אחריו. אוראל דגני/ברני ארדוב

מלבד עמדת השוער, בקבוצה רוצים להתחזק בעמדת הבלם בשל הפציעה של חאתם עבד אלחמיד. בקבוצה בודקים את האופציות גם של בלם ישראלי וגם של בלם זר כשהצפי הוא שיתפנה מקום של זר אחרי עזיבתו של אנסטיס. בגזרה הישראלית, בקבוצה גיששו אצל טל כחילה בלמה של בית"ר ירושלים, כאשר בימים האחרונים בבאר שבע העלו גם את מועמדותו של אוראל דגני הבלם של הפועל תל אביב. כבר בעונה שעברה ברק בכר היה מעוניין בדגני, וכעת בבאר שבע יבדקו שוב את האופציה לצרפו. דגני שמשמש כקפטן הפועל תל אביב מוערך מאוד במתחם חודורוב, אך אם באר שבע תגיש הצעה מפתה ייתכן דדגני יעזוב. אם כחילה או דגני יגיעו ואנסטיס יעזוב, בקבוצה ינסו לצרף זר בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully