וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "ביברס נאתכו נמצא ברשימות של אולימפיאקוס"

על פי הדיווח, היוונים מתעניינים בקפטן נבחרת ישראל בן ה-30 שעדיין לא מצא קבוצה. דודו של השחקן לא שלל אפשרות שנאתכו ישוב לצסק"א מוסקבה: "האפשרות בהחלט נמצאת על הפרק"

אתר רשמי

עונת הכדורגל החדשה עומדת לצאת לדרך אך לקפטן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו עדיין אין קבוצה. 30, שעזב הקיץ את צסק"א מוסקבה, נקשר בכמה מועדונים בספרד וברוסיה אך הדבר לא הבשיל עדיין לידי חתימה. בשעות האחרונות פורסמו ביוון דיווחים לפיהם הקשר נמצא ברשימות של אולימפיאקוס היוונית, שעל פי דיווחים שונים מאתמול גם מתעניינת בקשרה של הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. נאתכו הוא שם מוכר ביוון: הוא שיחק בשנת 2014 בפאוק סלוניקי למשך חצי עונה אחריה עזב לצסק"א.

מוקדם יותר פורסם שדודו של נאתכו, אדהם נאתכו, התייחס בראיון לתקשורת הרוסית למצב ושלל לחלוטין את האפשרות שנאתכו ישוב לרובין קאזאן בה החל את הקריירה שלו ברוסיה בתחילת העשור. עם זאת לא מן הנמנע כי הקשר הישראלי ישוב בסופו של דבר לצסק"א מוסקבה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
כריס יוטון שיבח את חמד: "שמח ששילבתי אותו, היה לו משחק טוב"
דיווח: אברהם גרנט סיים את דרכו בקבוצת נורט' איסט יונייטד

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
פניית פרסה? ביברס נאתכו/רויטרס

לדברי אדהם נאתכו: "ביברס לא יגיע לקאזאן. זה ודאי. הם גילו בו עניין לאחרונה אך הדבר לא הבשיל לשום דבר ממשי. מה גם שהמצב הכלכלי של רובין עכשיו מאוד קשה. ביברס היה רוצה לנסות את כוחו בליגות הבכירות באירופה כלומר בגרמניה או ספרד. יש גם את האפשרות שהוא יחזור לצסק"א מוסקבה. גם המועדון וגם ביברס תמיד שמחו לשתף פעולה. אני לא יכול לומר בוודאות שהוא יחזור לצסק"א, אך האפשרות הזאת בהחלט נמצאת על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully