וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ג'יימס מאמין שברנדון אינגרם יוכל להפוך לסקוטי פיפן החדש"

לברון נלהב מהאפשרות לשחק לצד הפורוורד הצעיר ואמר למקורביו: "הוא יכול להשלים אותי כמו שפיפן השלים את ג'ורדן". ונסה בריאנט מכחישה את שמועות הקאמבק של קובי שהופצו ע"י שאקיל

אימג'בנק GettyImages

מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה נתנו ללברון ג'יימס מעט מדי סיבות לאופטימיות לקראת העונה הקרובה עם שלל החתמות משונות, אבל אם ללייקרס יש בכל זאת תקווה אחת גדולה, וקוראים לה ברנדון אינגרם. הסמול פורוורד בן ה-20 שפרץ בעונה החולפת עם ממוצעים של 16.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק זוכה להערכה גדולה בליגה, ולראייה ההתעקשות של הלייקרס להשאיר אותו מחוץ לכל טרייד שהוצע להם, גם כשעל הפרק עמד כוכב מוכח כמו קוואי לאונרד.

כעת, כך נראה, גם לברון ג'יימס נלהב מאוד לשחק לצד אינגרם. כתב רשת 'פוקס' מייק ברוסארד אמר השבוע ש"מקורבים ללברון אומרים לי שהוא מאמין שברנדון אינגרם יוכל למלא תפקיד דומה לזה שסקוטי פיפן מילא ליד ג'ורדן בשיקגו. הוא מאמין שאינגרם הוא פיפן החדש".

עוד בנושא

לברון ג'יימס על הלייקרס: "כל החיים אני מנצח נגד כל הסיכויים"
לברון ג'יימס פותח בית ספר ייחודי באקרון: "מהימים היפים בחיי"
יוסטון גיששה אצל קליבלנד: ג'יי אר סמית' יעבור לרוקטס בטרייד?

לברון ג'יימס מול ברנדון אינגרם. AP
הציוות המושלם? לברון עם ברנדון אינגרם/AP

לטענת ברוסארד, "הרעיון הזה נשמע לאנשים קצת מטורף, כי סקוטי היה יכול לשחק בשלוש עמדות ואינגרם מוגבל לעמדה אחת, כביכול. אבל הלייקרס רואים באינגרם שחקן הרבה יותר מגוון ממה שחושבים, ועובדה שהוא שיחק לא מעט דקות בתור רכז במהלך העונה שעברה".

כך או כך, ג'יימס והלייקרס יצטרכו לגנוז את פנטזיית הקאמבק של קובי בריאנט, שעלתה השבוע בעקבות פליטת פה של שאקיל אוניל. "קובי חוזר ללייקרס, תזכרו איפה שמעתם על זה לראשונה", ירה שאק, ואמש הגיבה לפרסומים רעייתו של בריאנט, ונסה. "קובי לא יחזור מפרישה. הוא לא מעוניין בזה ולמען האמת הוא נהנה לבלות יותר זמן במחיצת המשפחה. הוא לא מתגעגע ללוח הזמנים התובעני שגרם לו לפספס ימי הולדת של הקרובים לו, להחמיץ חגים ואירועים מיוחדים. הוא פשוט כבר לא נמצא במקום הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס עם קובי בריאנט. AP
והנה ציוות שכבר לא יתממש. לברון עם קובי/AP

עוד חדשות NBA

* קליבלנד מנהלת משא ומתן עם לארי נאנס על חוזה חדש. שחקן הפנים שהעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 8.9 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-20 דקות למשחק מסיים חוזה בסיום העונה הקרובה, והקאבס רוצים להבטיח שיישאר.

* מייקל פורטר ג'וניור, שנבחר בדראפט האחרון רק במקום ה-14 - הרבה יותר גבוה ממה שייעדו לו מלכתחילה - בשל פציעה כרונית, מאמין "ב-100 אחוז" שהוא ישחק במדי דנבר כבר במהלך העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully