וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון "גיששה" אצל קליבלנד: ג'יי אר סמית' יעבור לרוקטס בטרייד?

הרוקטס מחפשים שחקני כנף וחוץ מגארד הקאבס מביעים עניין גם בטיילר ג'ונסון מההיט. וגם: עתידו של אירווינג בסלטיקס מעורפל, בארקלי מבקר את לברון, והעימות החדש בין דריימונד גרין לטריסטן תומפסון

עריכת וידאו: מתן חדד

בליגת ה-NBA ממשיכים לעסוק בהחלטה של לברון ג'יימס לעבור ללוס אנג'לס. הכוכב הגדול הוצג אמש (שני) והסביר מדוע בחר דווקא בלייקרס, אך לא כל הפרשנים התשכנעו שמדובר בבחירה הנכונה.

"קיוויתי שהוא יישאר בקליבלנד", אמר צ'ארלס בארקלי. "מבחינתי, המעבר ללוס אנג'לס זו החלטה עסקית בלבד. הוא כבר בירידה. הוא רוצה להיות איל הון בהוליווד, הוא ינהג לאורך החוף כל יום במקום לעבור דרך השלג. הלייקרס אפילו לא קרובים לצמרת, הם יגיעו למקום 5-6 במערב, במקרה הטוב".

שחקן העבר האגדי נשאל על הסגל המפוקפק שרוב פלינקה ומג'יק ג'ונסון הרכיבו סביב ג'יימס, שיכלול בין היתר את רייג'ון רונדו, ג'בייל מגי, לאנס סטיבנסון ומייקל ביזלי, והשיב: "אני לא אוהב מה שהלייקרס עושים. זה יפגע בבסיס הצעיר שלהם, יש להם שחקנים צעירים טובים, צריך לבנות על לונזו בול, ברנדון אינגרם, קייל קוזמה. אני לא בטוח שזו סביבה טובה לחבר'ה הצעירים האלה. עבור לוק וולטון מדובר בסיטואציה בלתי אפשרית, יש לו את לברון שעושה דברים בדרכו שלו, את החבר'ה הצעירים שמעריצים את לברון, הוותיקים שינסו לגנוב תשומת לב. לאנס ורונדו לא הגיעו כדי להיות 9-10 ברוטציה, הם לא ישתקו על הספסל".

לברון ג'יימס. AP
מהשלג לשמש. לברון/AP

את המהלך הגדול הנוסף של הקיץ - הטרייד בין סן אנטוניו וטורונטו - בארקלי דווקא אהב. "שתי הקבוצות ניצחו", אמר, וכינה את יאקוב פואטל, אותו הספרס קיבלו בנוסף לדמאר דרוזן, "אחד השחקנים הכי פחות מוערכים בליגה. הספרס לא התכוונו לשלוח את השחקן השני הכי טוב בעולם (קוואי לאונרד) לשחק עם השחקן הכי טוב בעולם (לברון ג'יימס). למה שיעבירו אותו ללייקרס ואז יצטרכו לשחק מולו ב-5-10 השנים הקרובות? זה פשוט מטופש".

ומה לגבי טורונטו? "לאונרד הוא כנראה השחקן הכי טוב במזרח, אם הוא בריא", ניתח בארקלי. "אני מקווה שטורונטו תהיה טובה יותר ושקוואי יישאר שם. אני משוחד. זו העיר האהובה עלי בעולם. אני מקווה שהוא יתאהב במסאי יוג'ירי ושתהיה להם קבוצה טובה מאוד".

אחת היריבות העיקריות של הראפטורס במזרח תהיה בוסטון. "לבראד סטיבנס מחכה עבודה קשה", אמר שחקן העבר. "אם אנשים חושבים שקיירי אירווינג וגורדון הייוורד פשוט יחזרו לשחק וג'ייסון טייטום וג'יילן בראון יקחו צעד אחורה וייתנו לשניהם לקחת את כל הכדורים, הם משוגעים".

לטענת בארקלי, כעת, עם דמרכוס קאזינס, "גולדן סטייט פחות או יותר בלתי ניתנת לעצירה". על הכוכב הגדול קווין דוראנט וריב הטוויטר שלו עם סי ג'יי מקולום אמר פרשן TNT: "הוא בחור נחמד מאוד שמנסה להיות בחור רע. אי אפשר לעשות את זה. זה לא עובד. הוא כל הזמן מנסה להוכיח לאנשים, שייראו כמה קשוח ורע הוא, הוא כל כך מודאג ממה שאנשים אחרים יגידו. הוא שחקן נהדר וילד נהדר, אני אחד מהאנשים שביקרו אותו כשעבר לגולדן סטייט, אבל הוא לא חייב להגיב בכל פעם שמישהו אומר על זה משהו".

עוד בנושא:

כשגרג פופוביץ' נתקע בבינוניות: האתגר החדש של מאמן סן אנטוניו
לברון ג'יימס: "כל החיים אני מנצח נגד כל הסיכויים"
זן נדיר: בחזרה לקיץ ששינה את הקריירה של קובי בריאנט לנצח

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס: "כל החיים אני מנצח נגד כל הסיכויים"

לכתבה המלאה
צ'ארלס בארקלי. GettyImages
כרגיל, יש לו מה להגיד על הכל. בארקלי/GettyImages

העיתונאי של רשת פוקס ג'ייסון מקינטייר צייץ לפני כשבוע וחצי: "אני מקווה שמישהו כבר ידווח על קטטת ה-NBA עליה שמעתי. מתברר שמשהו קרה במועדון בלוס אנג'לס השבוע".

על פי דיווחים, בקטטה הזו, שהתרחשה במסיבה לאחר טקס פרסי ה-ESPYS, היו מעורבים דריימונד גרין וטריסטן תומפסון. שחקן גולדן סטייט ניגש לשחקן קליבלנד כדי להתנצל על העבירה הקשה שביצע עליו בגמר ה-NBA האחרון, אך תומפסון לא קיבל את ההתנצלות. גרין ניסה פעם אחרת וטען "לא התכוונתי לזה", ואז, על פי מקינטייר, "טריסטן שחרר אגרוף. דריימונד לא נפל. הוא לא התחיל, הוא חיפש שולם. טריסטן חש בושה ממה שקרה בסוף הגמר ופשוט התפרק".

על פי אתר הרכילות "בוסיפ", שני שחקנים שהפרידו בין הצדדים היו שניים מהכוכבים הגדולים בליגה - לברון ג'יימס וקווין דוראנט.

דריימונד גרין, טריסטן תומפסון. GettyImages
היסטוריה של אלימות. גרין ותומפסון/GettyImages

עוד חדשות NBA

* על פי זאק לואו יוסטון "גיששה" אצל קליבלנד בנוגע לאפשרות להעביר לשורותיה את ג'יי אר סמית' בטרייד. סגנית אלופת המערב מחפשת שחקני כנף בדחיפות אחרי העזיבות של טרבור אריזה ולוק מבה א מוטה, ולא מתכוונת להסתפק בכרמלו אנתוני שאמור לחתום בימים הקרובים. על פי לואו, שחקן נוסף פרט לסמית' אותו יוסטון רוצה לקבל בטרייד הוא טיילר ג'ונסון ממיאמי. "לשניהם יש חוזה לשתי עונות נוספות בסכומים דומים. אחד מתאים יותר להתמודד עם הווריירס, השני פחות, אבל אני חושב שאחד מהם יצטרף".

* על פי מארק סטיין, עתידו של קיירי אירווינג בבוסטון "לא ברור". הרכז המצוין מסיים חוזה ב-2019 ולפי כל הסימנים מתכוון לכל הפחות לבדוק את השוק. על פי סטיין, "יש שמועות שהולכות וגוברות על כך שהניקס וברוקלין יתחרו זו בזו על אירווינג בקיץ ההקרוב". איאן בגלי מ-ESPN הוסיף ש"כמה מנהלים בליגה מצפים מקיירי לשקול ברצינות מעבר לניקס".

* על פי כריס מאניקס מרשת 'יאהו', מספר קבוצות בליגה מחכות לאנתוני דייויס. AD חתום בניו אורלינס עד 2021 ולא הביע עד כה רצון לעזוב, אולם על פי דיווחים המתיחות בינו לבין ההנהלה גברה בשבועות האחרונים. "הרבה קבוצות בליגה מחכות לפעם הראשונה שאנתוני דייויס ירגיש מרמור כלפי הפליקנס", אמר מאניקס בפודקאסט שלו. "הן מחכות לראות תגובה כועסת שלו, פומבית או לא פומבית. ברגע שזה יקרה, ניו אורלינס תיכנס לפאניקה ותבין שאולי היא תצטרך להעביר אותו בטרייד".

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יעבור לקונטנדרית אחרת? ג'יי אר סמית'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully