וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "כל החיים אני מנצח נגד כל הסיכויים"

בהתבטאות פומבית ראשונה מאז ההצטרפות ללייקרס, לברון מנתח את סיכויי ההצלחה ("אפשר להגיע הרבה יותר רחוק ממה שחושבים"), טוען שהוא לא מוטרד מהאפשרות לזרוק עונה לפח ("אהיה בשיאי עוד כמה שנים טובות"), ומסביר למה דחה את יוסטון ופילי

עריכת וידאו: מתן חדד

מאז ההצטרפות ללוס אנג'לס לייקרס לברון שמר על דממת אלחוט ובקושי התבטא בתקשורת בנוגע למעבר המדובר. הלילה (בין שני לשלישי) הוא סוף סוף דיבר באריכות על הקיץ שעבר עליו, הסביר מה עומד מאחורי ההחלטה לחתום דווקא בלייקרס ולא בקבוצות אחרות שהתעניינו בו, וגם הביע אופטימיות לקראת העונה הקרובה למרות הסגל השנוי במחלוקת שנבנה סביבו.

"יש לנו שחקנים שאוהבים לשחק כדורסל", אמר ג'יימס ל-ESPN בנוגע להחתמות של רייג'ון רונדו, לאנס סטיבנסון, ג'בייל מגי ומייקל ביזלי - דמויות לא קלות בחדר ההלבשה, וגם שחקנים לא מהדרג הראשון. "בסופו של דבר אני אוהב לשחק לצד שחקנים שמתים על כדורסל, שקמים בבוקר וכל מה שהם חושבים זה כדורסל, שכל דבר אחר הוא משני עבורם. אני חושב שזה מה שמג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה ראו בחבר'ה האלה, ואני בהחלט יכול להתחבר לקו המחשבה הזה".

עוד בנושא

לברון ג'יימס פותח בית ספר ייחודי באקרון: "מהימים היפים בחיי"
כך קליבלנד החדשה תיראה עם קווין לאב כציר שהכל נע סביבו
בחזרה לקיץ 1999, ששינה את הקריירה של קובי בריאנט לנצח

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
סגל בעייתי? הצחקתם אותו. לברון אתמול/AP

לפחות כלפי חוץ, לברון לא מתכוון להנמיך ציפיות בעונה הקרובה למרות שבניגוד להערכות, לא חבר אליו אף כוכב של ממש. "כשזה נוגע אליי, תמיד יהיו כאלה שירימו גבה. זה לא מפתיע. אני לא מסתכל על העונה הזאת בתור עונה של בנייה מחדש, עונה של נסיונות. יש לנו הזדמנות להגיע הרבה יותר רחוק ממה שאנשים חושבים, ואנחנו אוהבים את האמירות בתקשורת שאנחנו הולכים לבנייה מחדש ואין לנו מספיק כישרון בסגל. זה נותן לנו מוטיבציה".

ג'יימס נשאל האם הוא מודאג מהאפשרות ש"יזרוק" לפח את העונה הקרובה לאור הסגל המתהווה בלייקרס, ויבזבז שנה קריטית בזמן שהוא לא הולך ונעשה צעיר יותר (ימלאו לו 34 בדצמבר). "אני לא מסתכל על זה ככה בכלל, כי אני לא מרגיש שהעונה הקרובה תהיה אחת מהעונות האחרונות שלי בשיאי. הגיל הוא רק מספר. מאז ומתמיד הייתי אחד שמנצח נגד כל הסיכויים. אני חושב שאבלה עכשיו יותר זמן עם הילדים שלי, וזה יכניס בי עוד קצת רוח נעורים".

עוד באותו נושא

זן נדיר: בחזרה לקיץ ששינה את הקריירה של קובי בריאנט לנצח

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. GettyImages
מתלהב מצעירי הלייקרס. לברון עם לונזו בול/GettyImages

בנוסף, לברון הודה ששקל בכובד ראש אפשרות להצטרף לפילדלפיה או ליוסטון לפני שננעל על הלייקרס, וכמו כן התלבט קשות אם להישאר בקליבלנד. בסופו של דבר האתגר הגדול ב-LA משך אותו יותר מכל. "אני אוהב מאוד את הרעיון של לעזור לקבוצה היסטורית כמו הלייקרס לחזור לימים הגדולים", אמר. "ברור שהם לא הגיעו לפלייאוף כבר לא מעט זמן, אבל הלייקרס זו קבוצה היסטורית שכל הגדולים עברו בה. אני חושב שזה ששחקן כמוני הצטרף ללייקרס זה לא רק מהלך טוב עבורי ועבור משפחתי, זה מהלך טוב גם עבור ההיסטוריה של הכדורסל".

סוגיה נוספת שהעלתה תהיות רבות במהלך הקיץ היא מדוע ג'יימס לא המתין עם ההחלטה להצטרף ללייקרס ודאג לוודא שלפני שהוא חותם, הקבוצה מצרפת כוכב נוסף לצידו - בעיקר פול ג'ורג' וקוואי לאונרד שהיו על המדף. "לא חיכיתי עם ההחלטה כי אני אוהב את החבר'ה הצעירים פה ואני לא מנסה לכפות את הדרך שלי בשום מקום ובשום צורה. אני חושב שמג'יק ורוב עשו עבודה גדולה בלבנות את הקבוצה מחדש בשנים האחרונות. פול ג'ורג' עשה את הצעד הכי נכון עבורו, ואני חושב שזה מה שכל השחקנים צריכים לעשות. אף אחד לא צריך להרגיש לחץ לעשות משהו בגלל שדיווחו על זה בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully