וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארתורו וידאל יעבור לברצלונה תמורת 30 מיליון יורו

הקשר צפוי לחתום במהלך סוף השבוע לשלוש עונות תמורת תשעה מיליון יורו לעונה ויוצג כבר ביום שני הקרוב. מה גרם לוואלוורדה להתעקש ואיך האיבה לבלאנקוס האיצה את המו"מ

AP

ברצלונה ממשיכה להפתיע בחלון ההעברות הנוכחי. אחרי המחטף של מלקום מידי רומא בדקה ה-90, אמש (חמישי) נראה כי הקטלונים עשו צעד משמעותי בדרך לעוד החתמה בלתי צפויה, הפעם של ארתורו וידאל מבאיירן מינכן. הערב דווח כי העברתו של הצ'יליאני לברצלונה סגורה והיא תשלם תמורתו 30 מיליון יורו והוא יחתום לשלוש עונות תמורת תשעה מיליון יורו לעונה.

עוד קודם לכן עזב וידאל את מחנה האימונים של באיירן מינכן , לקראת המעבר הצפוי שעשוי להפוך רשמי בשעות הקרובות. ב"גרדיאן" אפילו נטען שהקשר כבר עבר את הבדיקות הרפואיות בברצלונה (דיווח מעט מפתיע, משום שהוא נמצא, כאמור, עם אלופת גרמניה).

עוד בנושא

בדרך לעוד מחטף? "ברצלונה במו"מ מתקדם עם ארתורו וידאל"
אינטר ממשיכה לפנטז על לוקה מודריץ', גם מרסלו יעזוב את ריאל?
רשמית: היגואין וקלדארה עברו למילאן, בונוצ'י חזר ליובנטוס

שחקן ברצלונה ארתורו וידאל. רויטרס
ביי ביי. וידאל באימון היום/רויטרס

הכוח המניע מאחורי העסקה הוא ארנסטו ואלוורדה. על פי כלי התקשורת בספרד, פאוליניו עזב למגינת לבו של המאמן ומאז הוא דורש תחליף הולם שבניגוד לכמה החתמות עבר בברצלונה, לא יהיה צעיר מדי ויוכל לתרום מיידית. וידאל עונה לדרישות הללו, ובנוסף הוא מחזיק ביתרון משמעותי נוסף: הוא נחשב לשונא ריאל מדריד מוצהר.

כמו חריסטו סטויצ'קוב, לואיס אנריקה וסמואל אטו שנדחו על ידי ריאל בשלבים מוקדמים בקריירה והפכו אחר כך לסמלים בברצלונה, גם לווידאל יש חשבון פתוח עם הבלאנקוס. בתור נער הוא הצהיר לא אחת על אהדתו לריאל ולאחר שחתם ביובנטוס אמר ש"זה עוד צעד בדרך למדריד", אולם מאז הוא הספיק להידחות על ידה פעמיים ולא הסתיר את הטינה שהוא חש כלפיה. לאחר חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל לבאיירן בעונה שעברה וידאל כינה את הבלאנקוס "עכברים" ברשתות החברתיות, והרגיז עוד יותר את אוהדיה כשטען אחרי שריאל עלתה ש"אסור ששוד כזה יקרה בליגת האלופות".

כך או כך, זו לא הסיבה היחידה שבסופו של דבר הוא מגיע (ככל הנראה) לברצלונה. ב"מארקה" מנו חמש סיבות עיקריות למהלך של ברצלונה: האחת היא שברצלונה זקוקה ליורש לפאוליניו, שנית משום שהוא מחפשת שחקן קישור שיהווה איום התקפי, שלישית משום שהיא לוקה במאבקים אווירים בהם וידאל מצטיין, רביעית משום שהיא "מחפשת שחקנים עם כושר מנהיגות ומנטליות מנצחת", וחמישית משום ש"אחרי מלקום ודמבלה שכל אחד עדיין מתאקלם בקבוצה, וידאל יתרום מיידית ויוסיף לקבוצה הרבה ניסיון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

העסק הלא פתור של וידאל עם ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully