וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשחק מול פיוניק כבר בשלישי, איביץ': "נהיה מוכנים"

הצהובים יפגשו את היריבה הארמנית בסיבוב המוקדמות השלישי ויהיו מדורגים בהגרלת הפלייאוף שתתקיים בשני הקרוב. המאמן: "נהיה חייבים להשתפר, יש לנו סגל מספיק רחב כדי להתכונן"

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, בו תפגוש את פיוניק ירבאן הארמנית. הצהובים סיימו ב-2:2 בסרביה מול רדניצ'קי אחרי 0:2 בנתניה, ויתארחו בארמניה כבר ביום שלישי, לאור העובדה כי גם אלשקרט משחקת באותו אצטדיון בירבאן וצריכה לארח בחמישי.

פרט לניצחון, מכבי תל אביב גם גילתה כי גילתה כי תהיה מדורגת בהגרלת שלב הפלייאוף, שתתקיים כבר ביום שני הקרוב, עוד לפני המשחק הראשון מול פיוניק. הצהובים נהנו מהדחתה המפתיעה של ספרטה פראג ותפסו מקום בין המדורגות.

"זה לא היה קל. ידענו שזה יהיה שונה במשחק הזה", סיכם ולדימיר איביץ' לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, "התנאים באצטדיון היו שונים ממה שהשחקנים שלנו רגילים. הדבר שאקח מהמשחק הזה הוא שהבקענו שני שערים אבל היריבה הזו אינה ברמה שלנו ואנחנו איבדנו את הריכוז וספגנו את שערי השיויון. זה משהו שנהיה חייבים לשפר כי היריבות הבאות יהיו חזקות יותר ואם נאבד מולם את הריכוז זה יהיה מאוד קשה לעבור אותם".

על פיוניק היריבה הבאה: "המשחק כבר ביום שלישי. נצטרך להתאושש מהר מהמשחק הזה ויש לנו סגל מספיק רחב כדי להתכונן ואני בטוח שנבוא מוכנים לארמניה".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בעקבות הדחתה של ספרטה פראג: מכבי תל אביב תהיה מדורגת בפלייאוף
גאווה ודעה קדומה: מה עובר על טל בן חיים לאחר הפרידה ממכבי תל אביב?

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עבר את המכשול במולדת. ולאדן איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הכירו את היריבה: פיוניק ירבאן

אצטדיון: ואזגן סרקיזיאן. 14,400 מקומות.

המאמן: אנדריי טלאלייב הרוסי הגיע בקיץ אחרי שאימן בשנים האחרונות קבוצות מליגת המשנה במולדתו. בעבר שימש כמאמן בנבחרות הנוער והנערים של רוסיה, ובימיו כשחקן היה על המגרש כאשר טורפדו מוסקבה הפסידה למכבי חיפה ב-1993.

עונה נוכחית: הליגה הארמנית עדיין לא יצאה לדרך, אבל פיוניק הרשימה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית עם ניצחון כפול (0:1 בבית, 0:2 בחוץ) על ורדאר סקופיה המקדונית, ועברה גם את טובול הקזחית בזכות שער החוץ בתוספת הזמן בהפסד 2:1 בשבוע שעבר. ביום שלישי, היה זה המחליף מוחמד קונאטה שכבש בדקה ה-82 וקבע 0:1 שהספיק כדי לעשות היסטוריה ולשלוח לראשונה קבוצה ארמנית לסיבוב המוקדמות השלישי.

הכוכב: קרלן מקרצ'יאן הוא העוגן של פיוניק במרכז המגרש. קשר אחורי בן 29 עם ניסיון בליגות באוקראינה ורוסיה, 47 הופעות בנבחרת וסרט קפטן על הזרוע.

שימו לב: הקשר האחורי הניגרי מרשל ג'ונסון בילה לא מעט בישראל בשנה שעברה. הוא נבחן בהפועל רעננה, מ.ס. אשדוד והפועל עפולה, אבל לא הוחתם באף אחת מהן. האנקדוטה המעניינת: עם עפולה הוא אפילו זכה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, כשבגמר (0:3 על הפועל רמת גן) שיחק שתי דקות כמחליף.

המאזן של קבוצות ארמניות מול קבוצות ישראליות: שמונה הפסדים (חמישה מול הפועל תל אביב, שלושה מול בני יהודה) ושתי תוצאות תיקו (אחת עם הפועל תל אביב ואחת עם בני יהודה).

מרשל ג'ונסון שחקן הפועל עפולה. קובי אליהו
כיכב בחגיגות גביע הטוטו של הפועל עפולה. מרשל ג'ונסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully