וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב שוחח עם אלי אוחנה, אין כל התקדמות

2.8.2018 / 17:45

השניים ניסו להגיע לפתרון, אך ללא הצלחה. האפשרויות של טביב: לפטר את אוחנה או להתנתק ולאפשר לו לנהל לבדו. במועדון מיואשים: "עדיף לרדת ליגה ולא לוותר על 3-4 שחקנים בכירים"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, צפוי לחזור ביום ראשון לבקרת התקציבים עם תשובות ברורות בנוגע לבטוחות הנדרשות עבור העברת תקציב הקבוצה לעונה הקרובה. בבקרת התקציבים דיברו עם הבעלים על סכום של יותר מ-10 מיליון שקל שחסר על מנת להעביר את התקציב כולל שחקני הרכש, ובשלב זה טביב מחפש פתרונות.

אם ירצה למכור שחקנים, ייתקל הבעלים בהתנגדות של אלי אוחנה, שלא מתכוון לתת יד למכירת חיסול. אוחנה וגיא לוזון משוכנעים כי שחרור מספר שחקנים בכירים מהווה את סוף הדרך של הקבוצה הנוכחית, ועלול להוביל להתרסקות. "אם מהסגל הלא טוב שיש עכשיו ישחררו 3-4 שחקנים משמעותיים אז אפשר לסגור את הבסטה", אמרו הבוקר (חמישי) בבית"ר. "אפילו לשרוד בליגה לא יהיה סיכוי. עדיף להתחיל מהלאומית, שלפחות בעוד שנה יהיה סיכוי להיות בליגת העל, מאשר מצב שנושפל כל שבוע ונרד בסוף העונה".

השבוע אף נערכה שיחה בין טביב לאוחנה, שבה היה ניסיון לראות כיצד מאחים את הקרע בין השניים. השיחה לא הובילה לשום דבר חיובי, כאשר האפשרויות מבחינת טביב הן לפטר את אוחנה או להתנתק ולאפשר לו לנהל את הקבוצה לבדו.

עוד בנושא:

אל תתנו לטביב לבלבל אתכם: הסיבות לכך שבית"ר ירושלים חייבת להיפרד מהבעלים
אוחנה יתנגד למכירת חיסול, טביב יחוייב להעמיד בטוחות?
בית"ר נקנסה ב-15 אלף שקל על הנהמות לאלי דסה

מחזיק זכויות הניהול של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה. ברני ארדוב
לא מוכן למכירת חיסול. אוחנה/ברני ארדוב

ההערכה בבקרת התקציבים היא כי טביב ימשוך את קבלת ההחלטות והעברת הבטוחות ויחפש פתרונות של הרגע האחרון, כולל אפשרות של מכירת המועדון או העברת מכתב התנתקות. אגב, עד עתה מכרה הקבוצה פחות מ-200 מנויים, לעומת יותר מ-4,000 בתקופה המקבילה אשתקד.

בינתיים, המצב הכלכלי ממשיך לתת את אותותיו ואתמול הודיעה בית"ר לאבישי כהן כי לא יזכה לחוזה לעונה הקרובה וכי הוא משוחרר מהקבוצה. נכון להיום במועדון לא יודעים כיצד יצליחו להעביר בבקרה את השחקנים מהעונה שעברה, שלא לדבר על שחקני הרכש, כך שהם אינם יכולים להתחייב לכהן על חוזה לעונה הקרובה והוא ינסה את מזלו במקום אחר.

(עדכון ראשון: 12:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully