וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוחנה יתנגד למכירת חיסול, טביב יחוייב להעמיד בטוחות?

1.8.2018 / 10:15

חוסר הוודאות בבירה נמשך. במועדון מקווים שהבקרה תחייב את הבעלים לעמוד בחוזים החתומים, חשש שמכירת 3-4 כוכבים תוביל לעזיבה של לוזון. בינתיים האוהדים פתחו במאבק משפטי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, לא הופתע אתמול (שלישי) כשבבקרת התקציבים נאמר לו שלמועדון חסרים יותר מ-10 מיליון שקל כדי להעביר את התקציב לעונה הנוכחית, כולל השחקנים החדשים. טביב קיבל את הנתונים כבר בשבוע שעבר מהחשב חיים נבון, אבל סירב לענות לטלפונים של יו"ר הבקרה עופר אורליצקי. אתמול הוא כבר התייצב במשרדי הבקרה ושמע את הדברים ממקור ראשון.

טביב הבהיר כי הוא לא מתכוון להביא מהבית בטוחות בגובה של 10 מיליון ששקל - אפילו לא מחצית מהסכום - ולכן האפשרות היחידה היא קיצוץ משמעותי בתקציב על ידי מכירת שחקנים. בראש הרשימה עומד עידן ורד, אבל עם הפרק נמצאים גם אריק סאבו, יקוב סילבסטר, טל כחילה, אנטואן קונטה וז'אורז'יניו.

יש לציין שמכירת שחקנים מצריכה את אישורו של מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה וזה מתנגד ל"מכירת חיסול" - דבר שעשוי לגלגל את הכדור בחזרה לפתחה של בקרת התקציבים. בבית"ר ירושלים מקווים שהיא תחייב את אלי טביב לשים בטוחות על החוזים שכבר נחתמו, ולא תכריח את מחזיק זכויות הניהול למכור שחקנים.

במועדון קיים חשש שגיא לוזון יעזוב. המאמן כבר אמר לפני כשבועיים שעזיבה של ורד תהווה "מכת מוות מקצועית", אבל מכירה של כמה שחקני מפתח עלולה לגרום לו להרים ידיים עוד לפני שהליגה יוצאת לדרך.

בינתיים אוהדי בית"ר ירושלים החלו בגיוס כספים עבור הליכים משפטיים שלדבריהם "נועדו לשמר את עצמאות המועדון ומניעת התרסקותו לליגה א' בעקבות מהלכים מתוך ומחוץ למועדון שנועדו לפגוע במחזיק זכויות הניהול ובתפקודה התקין של קבוצת הבוגרים". למעשה, מטרת האוהדים היא פעילות משפטית נגד ההתאחדות לכדורגל - דרך כל המוסדות האפשריים - על מנת להרחיק את טביב מבית"ר ולאפשור פעילות שוטפת לאלי אוחנה מבלי שיתערב תוך כדי אכיפת העונש שהוטל על הבעלים על ידי ההתאחדות והעמדתו לדין מחדש.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע שוקלת לשחרר את יאניס אנסטיס
מכבי חיפה תשחרר ארבעה שחקנים בימים הקרובים
הפועל תל אביב הרשימה בגביע הטוטו עם 0:4 על בני יהודה

יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים חוגג עם אנטואן קונטה. ברני ארדוב
ברשימת המועמדים למכירה. סילבסטר וקונטה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully