וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לעכשיו: משחק הגומלין של מכבי תל אביב מול רדניצ'קי לא ישודר

2.8.2018 / 17:55

החברה המחזיקה בזכויות השידור של המשחק בסרביה הבהירה: "לא התקבלה כל הצעה, בישראל נוצר מונופול מסוים שמעריך מבחינה כלכלית את משחק הבית יותר ממשחק החוץ". התלבטות לגבי מחליפו של ריקן (22:00)

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נכון לשעה 17:30, משחק החוץ של מכבי תל אביב מול רדניצ'קי הסרבית לא ישודר הערב (חמישי, 22:00). חברת "פלייבוק אינטרנשיונל", המחזיקה בזכויות השידור של משחק הגומלין של הצהובים בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, הבהירה כי עד עתה לא התקבלה כל הצעה מערוץ ישראלי המעוניין לשדר את המשחק.

בהודעה נכתב: "נראה כי אין גוף שידור שרוצה לשדר את המשחק בישראל. לאור העובדה שלא התקבלה כל הצעה ראויה, אנחנו לא יכולים למכור את הזכויות לתחנה ישראלית כלשהי, שכן שם נוצר מונופול מסוים בכל הנוגע לרכישת חומר זר, אותו הם מעריכים כלכלית פחות מאשר את המשחק המקביל שנערך בישראל".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פרץ, ברסקי ושוינפלד צפויים לפתוח מול רדניצ'קי
מכבי תל אביב קיבלה שתי הצעות ראשוניות מספרד והולנד לרכישת ראיקוביץ'

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אף אחד לא רוצה לשדר? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק הערב. הביקור של שחקני הקבוצה אמש באימון המסכם באצטדיון הביתי בניש לימד כי צפויה למכבי תל אביב משימה לא פשוטה מול קרוב ל-15 אלף צופים שאמורים להגיע למשחק. כל מי שפוגש את שחקני הקבוצה ביממה וחצי האחרונים בה הם נמצאים בסרביה, מזהיר כי רדניצ'קי היא קבוצה שונה לגמרי בבית ובחוץ.

גם המאמן ולאדן איביץ' התייחס לכך בשיחה שקיים עם השחקנים ואמר: "אנחנו חייבים לבוא מהדקה הראשונה במלוא הריכוז ולא לתת להם שום אפשרות לחזור למשחק עם שער מהיר. צריך להיכנס למשחק כמה שיותר מהר ולהיות חזקים ורציניים מהדקה הראשונה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: פרץ, ברסקי ושוינפלד צפויים לפתוח מול רדניצ'קי

לכתבה המלאה
שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. ברני ארדוב
גם אם יגיע, תצפה לו תחרות. גיא חיימוב/ברני ארדוב

ההיעדרות של אבי ריקן שנותר בארץ בשל דלקת בבטנו, תפתח את הקרב על המקום שלו ונראה כי איביץ' מתלבט בין הצבת שחקנים דפנסיביים יותר בקישור לבין כאלה שיכולים לייצר גם משהו בחלק הקדמי. "כולם יצטרכו לעבוד קשה ולא משנה מי ישחק", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "מכבי תל אביב קבוצה יותר טובה, אבל בכדורגל כבר היו מהפכים גדולים יותר, כך שאסור להקל ראש".

בכל הקשור לסוגיית השוער, במועדון הבהירו לכל הסוכנים שעובדים מולם בעניין מכירת פרדראג ראיקוביץ' וצירוף אפשרי של גיא חיימוב, כי עד אחרי המשחק הערב לא יעסקו בשום דבר הקשור לכך. המנכ"ל בן מנספורד שנמצא עם הקבוצה בסרביה, ביקש לא להתעסק בשום הצעה אשר מונחת בפני מכבי עבור ראיקוביץ' עד מחר ובמקביל הבהיר כי הקבוצה לא מתכוונת לסגור דבר מול חיימוב עד אחרי המשחק. באופן עקרוני, במכבי תל אביב לא מתנגדים לצירוף חיימוב, כשחקן חופשי בעל שכר שנע סביב 200 אלף דולר נטו. יחד עם זה, במועדון לא מתכוונים להסתפק בכך ואם ראיקוביץ' יימכר יובא שוער זר אחר שיזכה לעדיפות כשוער ראשון.

(עדכון ראשון: 10:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully