וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פרץ, ברסקי ושוינפלד צפויים לפתוח מול רדניצ'קי

1.8.2018 / 21:27

גם גולסה, קיארטנסון ועטר אמורים לעלות ב-11 של ולאדן איביץ': "המשטח לא יהיה במצב טוב, ננסה להסתגל כמה שיותר מהר". ראיקוביץ': "הדקות הראשונות יהיו קשות" (ה', 22:00, אין שידור)

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר ה-0:2 במשחק הראשון בישראל, תתארח מחר (חמישי, 22:00, אין שידור) מכבי תל אביב אצל רדניצ'קי בסרביה לגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. אם יעברו, עשויים הצהובים לשחק בשלב הבא מול בארמניה כבר בשלישי, אז יפגשו את פיוניק ירבאן.

מספר שינויים צפויים בהרכב בהשוואה לזה שניצח במשחק הראשון. את אבי ריקן הפצוע ועומר אצילי המורחק אמורים להחליף דור פרץ וארון שוינפלד, כשגם רוסלן ברסקי ואייל גולסה, שלא פתחו בשבוע שעבר, אמורים לעלות ב-11 של ולאדן איביץ'.

"זו תהיה אולי הפעם השנייה שלי פה", אמר המאמן ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים. "אני יודע על האווירה הטובה שיש כאן, מחר צפויים להגיע יותר מ-15,000 צופים כי עבור הקבוצה הזו זה לא משהו רגיל לשחק במפעלים האירופים. אני מאמין שהשחקנים שלנו יידעו איך להסתגל ויעשו כמיטב יכולתם כדי לנצח במשחק. צריך לעבוד חזק ולהכין את עצמנו לקראת תנאים שונים. אני מבין שמחר המשטח לא יהיה במצב טוב כמו אצלנו בבית, אולי הכל יהיה מעט איטי יותר והדשא לא יהיה באותו גובה. נתאמן היום כדי להסתגל כמה שיותר מהר על מנת לנצח".

אבי ריקן ועומר אצילי לא יעמדו מחר לרשות איביץ' שאמר בנושא: "השחקנים שייעדרו חשובים לנו, אבל יש לנו סגל רחב. יש לנו שחקנים שיכולים להחליף אותם ואני מאמין בשחקנים שיש לי כאן ואני בטוח שהם יתנו את המיטב".

לא רק עבור איביץ' מדובר במשחק במולדתו, כי אם גם עבור השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ', שאמר: "אני מודה שזה קצת מרגש להגיע לפה עם קבוצה אורחת אבל זה חלק מהכדורגל ואני מתכונן למשחק. אני מקצוען ואני חייב להיות מרוכז במשחק. אני יודע שהדקות הראשונות בטוח יהיו קשות לנו, ההתלהבות של הקהל תדחוף אותם כך שאנחנו צריכים להיות חכמים ורגועים בדקות האלה".

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'ואן אמאדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, ארון שוינפלד, אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב קיבלה שתי הצעות ראשוניות מספרד והולנד לרכישת ראיקוביץ'
אם תעבור את רדניצ'קי, מכבי תל אביב עשויה לשחק בארמניה כבר בשלישי

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מצפה לאווירה חמה. איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנגד, אם ההפסד 2:0 למכבי תל אביב לא הספיק, הרי שרדניצ'קי שבה לליגה הסרבית והפסידה 2:0 גם לכוכב האדום בלגרד. המאמן ננאד ללאטוביץ' אמר: "כל עוד יש בנו תקווה, אפשר לעשות את זה. אני מבקש מהשחקנים להאמין, להיות אמיצים. אם נבקיע את השער הראשון, עם תמיכה מהקהל, הכל אפשרי. אנחנו משחקים מול יריבה עדיפה, עם 8-9 שחקנים בינלאומיים, 40 תארים ותקציב גבוה".

הרכב משוער: מלאדן ז'יבקוביץ', אלכסנדר טודורובסקי, רדובאן פאנקוב, טראס בונדרנקו, אנדראה מיאלוביץ', דושאן מיצ'יץ', ריוטה נומה, ניקולה סטנקוביץ', אלכסנדר סטאניסבלייביץ', פטר גרביץ', מרקו מרקיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully