וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "המטרה היא להוביל את נבחרת ישראל ליורו 2020"

2.8.2018 / 7:40

מאמנה הטרי של נבחרת ישראל התראיין לתקשורת האוסטרית וסימן מטרות: "נבחרת ישראל עברה שנים לא קלות, אבל אנחנו רוצים לשנות את זה". רוטנשטיינר: "משוכנע שנוכל לעשות המון ביחד"

מערכת וואלה!

אחרי שמונה אתמול (רביעי) למאמן נבחרת ישראל, אנדראס הרצוג האוסטרי יצטרך להתחיל לעבוד בקרוב מאוד ולהתכונן לטורניר ליגת האומות. בינתיים, המאמן הטרי כבר סיפק מספר ראיונות לכלי תקשורת מקומיים באוסטריה. גם המנהל הטכני, ווילי רוטנשטיינר, כבר הגיב למינוי ודיבר עם התקשורת האוסטרית.

"אני שמח מאוד. זה כבוד גדול. אני מרגיש מלא בביטחון ומגיע עם מחויבות גדולה לתפקיד. המטרה, כמובן, היא להוביל את נבחרת ישראל ליורו 2020", אמר הרצוג ל"סקיי ספורט אוסטריה". גם ווילי רוטנשטיינר שוחח עם הרשת האוסטרית על המינוי ואמר: "זה מינוי מצוין. דיברנו המון בימים האחרונים והכל הסתדר מהר מאוד".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אנדראס הרצוג ימונה למאמן נבחרת ישראל: "זה כבוד גדול עבורי"
החוזה הנמוך, הציפיות וסוגיית זהבי: מאחורי הקלעים על מינוי אנדראס הרצוג
איל ברקוביץ' על מינוי אנדראס הרצוג: "מי שקיבל את ההחלטה זקוק לפסיכיאטר דחוף"

שחקן נבחרת אוסטריה לשעבר אנדראס הרצוג חוגג את השער מול נבחרת ישראל. AP
"אז הרסתי להם, אולי היום אוכל לעזור להם". אנדראס הרצוג/AP

"אני רוצה לאסוף כמה שיותר מידע עד למשחק הראשון בליגת האומות נגד אלבניה", אמר המאמן ל"ספוקס", והוסיף: "אני מצפה לאתגר הזה. נבחרת ישראל עברה שנים לא קלות, אבל אנחנו רוצים לשנות את זה. על העבר שלו עם נבחרת ישראל: "עבר המון זמן מאז. אז הרסתי להם, אולי היום אוכל לעזור להם להצליח". באותו מאמר עלו גם שמותיהם של החלוצים מונס דאבור ואלון תורג'מן, אשר משחקים בליגה האוסטרית, כשחקנים שהרצוג עשוי להכיר מקרוב.

רוטנשטיינר עצמו אמר ל"ספוקס": "פיתחנו פרופיל למאמן שאנחנו רוצים, אנדי התאים לו והמלצתי עליו. אני מעריך אותו מאוד. אני משוכנע שנוכל לעשות המון ביחד".

עוד באותו נושא

החוזה הנמוך, הציפיות וסוגיית זהבי: מאחורי הקלעים על מינוי אנדראס הרצוג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully