וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ריקן יחמיץ את הגומלין מול רדניצ'קי, פיוניק ירבאן ממתינה בסיבוב הבא

31.7.2018 / 21:00

הקבוצה המריאה הערב לבלגרד ללא הקשר שנותר בארץ בשל דלקת חריפה באזור בטנו וזקוק למנוחה. אם הצהובים יעברו (ה', 21:00) הם יפגשו בסיבוב הבא את הארמנים, שגברו על טובול הקזחית

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פיוניק ירבאן תהיה יריבתה הבאה של מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית, אם הצהובים יעברו את רדניצ'קי ביום חמישי אחרי שניצחו 0:2 במשחק הראשון. הארמנים גברו הערב (שלישי) 0:1 על טובול קוסטנאי הקזחית, וניצלו את שער הזכות שכבשו בהפסד 2:1 במשחק הראשון כדי לעלות לשלב הבא. מדובר בפעם הראשונה אי פעם שפיוניק מעפילה לשלב מוקדמות שלישי בטורניר כלשהו.

אבי ריקן יחמיץ את משחקה של מכבי תל אביב מחרתיים (חמישי) מול רדניצ'קי במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של איביץ' המריאה הערב לבלגרד למשחק הגומלין ללא ריקן שנותר בארץ בשל הדלקת החריפה ממנה הוא סובל באזור בטנו. כבר שלושה ימים שהקשר מטופל בכדורים והוא זקוק להמשך מנוחה.

מי שהמריא עם הקבוצה לסרביה הוא צ'יקו אופואדו שאמור לקבל דקות ראשונות במדי הקבוצה. אופואדו התאמן עד כה לפי תכנית אימונים שנבנתה עבורו ועל פיה הוא כבר כשיר לשחק מספר דקות כמחליף, מה שעשוי לקרות כבר מחרתיים מול רדניצ'קי. מכבי תל אביב תנחת הלילה בבלגרד ותעשה בעיר את הלילה. מחר בבוקר תצא הקבוצה לעיר ניש ושם תערוך את האימון המסכם למשחק בו היא צריכה לשמור על יתרון בן שני שערים מהמשחק הראשון.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מציגה: "מהפכת המענקים" החדשה
אלי טביב יסכים למכור את עידן ורד בשלושה מיליון שקלים

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחמיץ את הגומלין. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully