וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב שוחח עם אנשי הבקרה, עשוי למכור את ורד ולפחות שני שחקנים נוספים

31.7.2018 / 13:53

בעלי בית"ר ירושלים שמע מה הוא נדרש להעביר כבטוחות, ביקש לחשוב על כך מספר ימים והתבקש לחזור עם תשובות בתחילת שבוע הבא. אם יצטרך פתרון על מנת למנוע ירידה, ימכור את הקשר ולפחות שני שחקנים נוספים בעלי משכורות גבוהות

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר קרוב לשבוע שלא ענה לטלפונים והיה מנותק לחלוטין, בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב הגיע היום (שלישי) לבקרת התקציבים לפגישה ושמע מה הוא נדרש להעביר כבטוחות. טביב ביקש לחשוב כמה ימים על הדברים והתבקש לחזור לבקרה עם תשובות בתחילת שבוע הבא. בשיחה טביב סיפר שאם הוא יצטרך פתרון על מנת למנוע מהקבוצה לרדת ליגה, הוא ימכור את עידן ורד וימכור או ישחרר לפחות שני שחקנים בעלי משכורות גבוהות.

ההערכה היא שבשלב זה טביב מחפש דרך להעביר תקציב נמוך יחסית בבקרה מבלי שיעביר בטוחות של יותר מ-3-4 מיליון שקל. כדי לעשות זאת הוא מתכוון למכור את עידן ורד ומקווה שהבקרה תכיר בהכנסות גבוהות יותר של המועדון בעונה הקרובה.

בפני טביב עומד מכשול: בעקבות חרם האוהדים בקרת התקציבים לא מכירה בהכנסות ממינויים ומכירת כרטיסים של יותר מחמישה מיליון שקל (לעומת 13 מיליון בעונה שעברה) ונוצר בור גדול שמחייב העברת בטוחות. טביב צפוי להתראיין לכלי התקשורת במהלך סוף השבוע הקרוב כדי לנסות לרכך את דעת הקהל נגדו ולהעביר את התקציב בבקרה.

עוד בנושא

אוחנה לא מוכן למכור את עידן ורד, טביב יסכים תמורת 3 מיליון שקלים
ייאוש בבירה: "בית"ר ירושלים גוססת ואף אחד לא מנסה להציל אותה"
"טביב סגר לבד חוזים עם שחקנים ועכשיו לא יעביר בטוחות? זה הזוי"

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
עדיין לא יורד מהעץ הגבוה שטיפס עליו. אלי טביב/שלומי גבאי

אם טביב יבהיר לבקרה בתחילת שבוע הבא שאין לו פתרונות, הבקרה תשלח מכתב אזהרה ותבהיר לבית"ר שאם לא יעבור תקציב תוך שבוע, הקבוצה תרד ליגה. אם זה יקרה, בית"ר תוכל לפנות בעוד שבוע לבית הדין העליון בתור מוצא אחרון.

בקבוצה אין חדש. השחקנים - ובמיוחד אלו שהצטרפו הקיץ ואפילו לא יודעים אם ישחקו בקבוצה בעונה הקרובה - במצב רוח ירוד. האפשרות שבית"ר תעביר תקציב ללא שחקני הרכש ומרביתים יבקשו להשתחרר מיידית בהחלט נמצאת באוויר.

בינתיים החלוץ מיקו ממן, ששיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון, החל להתאמן עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully