וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טביב סגר לבד חוזים עם שחקנים ועכשיו לא יעביר בטוחות? זה הזוי"

25.7.2018 / 10:53

בבקרה הבהירו לבית"ר שאף שחקן מאלה שהצטרפו בקיץ לא יעבור ללא בטוחות של הבעלים, ובמועדון שוב תוקפים: "טביב עושה מבית"ר בדיחה". שחקן: "שייתנו לי שחרור, רק רוצה ללכת מכאן"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים ממתינה בקוצר רוח להחלטת אלי טביב אם להעמיד בטוחות בבקרה עבור העברת תקציב הקבוצה לעונה הקרובה. ללא העברת בטוחות מטביב או מכתב התנתקות ממנו שיאפשר לבית"ר לגייס כסף, לא תוכל הקבוצה להעביר את התקציב עם סגל השחקנים הנוכחי. משמעות הפגישה של ראשי בית"ר אתמול (שלישי) בבקרה היא שגם לאחר מכירת אפשרית של עידן ורד לא תוכל הקבוצה להעביר את השחקנים שהצטרפו בקיץ - איתמר ניצן, קרלוס קוויאר, אור אינברום, דין אקפי ומתן פלג.

בבית"ר מיואשים מטביב ואמרו אתמול: "כבר לא ברור מה הוא רוצה. יום אחד מאשים את האוהדים ואומר שבגללם הוא לא ישקיע, יום אחר מאשים את אוחנה. הוא עושה מבית"ר ירושלים בדיחה. איך הוא לא מעביר בטוחות על השחקנים החדשים? הרי טביב סגר לבד עם כולם - עם ניצן, עם קוויאר, עם אינברום, הוא דיבר איתם לבד, ישב עם הסוכנים שלהם וסגר את החוזים רק לפני חודש, אז עכשיו הוא לא יעביר בטוחות? זה הזוי".

עוד בנושא

בלי אוטובוס, לא נגיע למשחק: שיחת הווסטאפ של בית"ר שהודלפה
לוזון גער בשחקני בית"ר על הדלפת השיחה: "בושה וחרפה שזה יוצא"
עמותת אוהדי בית"ר פנתה למבקר המדינה בנוגע להתאחדות ואלי טביב

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
אין אור בקצה המנהרה. אלי טביב/שלומי גבאי

אם טביב לא יעביר בטוחות ומנגד אלי אוחנה יסרב למכור שחקנים, ייתכן שבחודש ספטמבר הבקרה תשחרר שחקנים שלא יכולים לעבור ובית"ר אף תהיה חשופה לתביעות מצידם. אחד השחקנים אמר אתמול: "שייתנו לי שחרור. אני לא אתבע אף אחד, רק רוצה ללכת מכאן. מאז האירועים בין טביב לשחקנים בסוף העונה שעברה האווירה כאן שחורה. זה לא נותן כלום".

בנוסף לצרות עם טביב, שיחת היום בקבוצה היא הדלפת שיחת הווסטאפ שבה עידן ורד תקף את התנהלות המועדון. שחקנים הסבירו אתמול שלאחר שקיבלו הסברים הם הבינו את ראשי המועדון, אך גם אמרו: "בבית"ר מנסים לחסוך ולפעמים אפשר להבין את זה. מה לעשות שיש תקופות ששחקנים מתוסכלים ונמצאים על הקצה ואז כל דבר קטן מדליק אותם. הבושה שלנו זה שזה יצא החוצה, זה מוציא את כל השחקנים רע".

לקראת משחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, בית"ר תוכל לשתף את כל השחקנים ששיחקו בשורותיה בעונה שעברה וכן שחקן אחד על תקן נבחן. מעבר לכך, שחקנים שהצטרפו בקיץ ולא עברו בבקרה (קרלוס קוויאר, אור אינברום, איתמר ניצן, דין אקפי ומתן פלג) לא יוכלו לשחק. בית"ר תוכל לרשום את אקפי או פלג בתור נבחן (או את ברונו איבה), משום שהנבחן צריך להיות שחקן שלא שיחק בליגת העל בעונה שעברה. דוד קלטינס לא שיחק אתמול בשל פציעה וגם הוא בספק למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully