וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית"ר ירושלים גוססת ואף אחד לא מנסה להציל אותה"

30.7.2018 / 6:39

בקבוצה קיבלו בהבנה את ההפסד למכבי ת"א, אך חוסר הוודאות מחלחל. גורם: "הבעלים מסנדל את הקבוצה וההתאחדות שומרת עליו". הקבוצה תעמוד לדין על נהמות לדסה: "טביב יתייצב כל שבוע בבית הדין"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים לא ידעו איך להרגיש אתמול (ראשון) לאחר ההפסד 1:0 למכבי תל אביב בגביע הטוטו. מצד אחד היו חששות גדולים מתבוסה נוכח הסגל החסר ובסך הכל התוצאה הייתה מספקת, אך עדיין, גם בסיום המשחק אפשר היה לראות את העצב אצל אנשי המועדון, שאמרו: "בית"ר גוססת ואף אחד לא מנסה להציל אותה. הבעלים מסנדל אותה, ההתאחדות שומרת עליו וכל אלו שתמיד ידעו ליהנות מבית"ר נעלמים ברגעים הקשים".

בנוסף, בית"ר תעמוד לדין לאחר שצוות השיפוט והמשקיף ציינו כי נקראו קריאות גזעניות מצד אוהדי בית"ר ואף נהמות לעבר אלי דסה. האוהדים עשו זאת במכוון במשך מספר דקות בפתיחת המשחק על מנת לגרום נזקים כלכליים לאלי טביב, ואף אמרו בסיום: "זה רק החימום, הוא כל שבוע יצטרך להתייצב בבית הדין וישלם הרבה מאוד עד שיילך".

בשעות הצהריים הודיעה ההתאחדות לכדורגל רשמית על העמדת בית"ר לדין השבוע, הדיון ייערך ביום רביעי ב-16:00.
בדוח השיפוט נכתב כי עם יציאת הקבוצות מחדרי ההלבשה שרו אוהדי בית"ר "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה" בשילוב נהמות. בדקה השלישית אוהדי בית"ר שרו "מוחמד מת", בדקה החמישית הם שרו "שיישרף לכם הכפר", ובדקה ה-53 נהמו "או או או" לעבר אלי דסה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו
איתי שכטר: "אני מקווה שדברים יסתדרו בבית"ר ירושלים
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון ביציע במשחק נגד מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
נאלץ לראות את ההפסד מהיציע. גיא לוזון/יוסי ציפקיס

טביב עצמו מבהיר לכל הסובבים כי אינו מתכוון לשים בטוחות אך התפתחויות בענין צפויות בשבוע הקרוב. ייתכן כי הבעלים ילחץ על אלי אוחנה בעזרת בקרת התקציבים למכור שחקנים על מנת להצליח להעביר תקציב. גם בבקרה העריכו כי טביב לא ייתן לקבוצה לרדת ליגה ויחפש פיתרון שיאפשר לו השקעה מינימלית על מנת שהקבוצה תצליח איכשהו לעבור.

בצד המקצועי, ניתן לומר כי האסיפות הקשות והשיחות האישיות שעשה גיא לוזון מאז ההדחה מאירופה השפיעו על השחקנים ובכל הקשור להשקעה במגרש והקרבה, השחקנים נתנו הכל מעצמם. לוזון עצמו אמר בסיום כי "השחקנים עשו את המקסימום שלהם אולי יותר", וכמו כולם, המאמן מקווה לשמוע בשורה חיובית שתאפשר לו לאמן קבוצה בצורה נורמלית.

שחקני מכבי תל אביב עומר אצילי, אלי דסה עם שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו. יוסי ציפקיס
ספג נהמות מאוהדי בית"ר. אלי דסה/יוסי ציפקיס

השחקנים עצמם ניסו לברר בסיום מה יהיו ההתפתחויות בקרוב, האם יזכו למשכורת בעוד עשרה ימים והאם הקבוצה בכלל תישאר בליגת העל. לאף אחד לא היו אתמול תשובות ברורות לתת להם. מה שכן, כולם נמצאים כל הזמן בשיחות מול הסוכנים, מחפשים פתרונות ובעיקר חוששים לעתידם.

אופיר קריאף סיכם בסיום: "ההרגשה לא הכי טובה. כולנו רצינו להמשיך את מה שהיה שנה שעברה ועכשיו המצב לא עושה לנו יותר מדי מצב רוח. אנחנו משתדלים להתנתק מזה כי כשחושבים על זה נכנסים מהר לדיכאון ולכן אנחנו חייבים להתנתק ולקוות שבזמן הקצר שנשאר עד פתיחת הליגה יקרו דברים טובים, המועדון הזה חשוב להרבה מאוד אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully