וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה ל-11 שחקנים: אתם לא בסגל לסכנין. קאיו, בן הרוש וזנטי ביציע

31.7.2018 / 7:10

אחרי גרשון וחבשי, הרשימה כוללת גם את קאיו, בן הרוש וזנטי. גורם על ורד: "הפסקנו להיות הפראיירים של הליגה". חיפה תעמוד מאחורי הקשר. מזרחי בראיון: "הקהל עבר שנה קשה, חיפה צריכה להיות בטופ"

דוברות מכבי חיפה

אחרי ההחלטה לא לכלול בסגל את רמי גרשון ואעיד חבשי, מכבי חיפה הודיעה אמש ל-11 שחקנים בסך הכל - ביניהם קאיו, עמית זנטי ועומרי בן הרוש, כי הם לא ייכללו בסגל למשחק הערב (שלישי, 21:00, ספורט 5 לייב) מול בני סכנין (פרט לאחד השוערים שיתאמן אך ייכלל בסגל כשוער שני). השחקנים קיבלו הודעה אישית להגיע לאימון כושר הבוקר, כששאר השחקנים יגיעו ישירות לנקודת המפגש לקראת המשחק.

מלבד שני השוערים אוהד לויטה וגיל אופק, גרשון, חבשי, בן הרוש, זנטי וקאיו, שנטל חלק באימון המסכם אך לא ייכלל בסגל משום שהוא עדיין אינו חש בטוב, הרשימה כוללת גם את השחקנים הצעירים ים כהן, יהב גורפינקל וטימוטי מוזי. ככל הנראה גם מוחמד עוואד לא ייכלל בסגל.

עומרי גלזר יפתח הערב בשער. בהגנה ישחקו רז מאיר, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטוס ומאחר שגרשון ובן הרוש לא בסגל, ייתכן שגם יונתן לוי. רועי קהת נזקק לתפרים אך הוא ייכלל בסגל וייתכן שיפתח בהרכב. גל אלברמן יפתח בקישור האחורי כשייתכן שגם סאן מנחם ייכלל ב-11. לפחות שניים מבין ניקיטה רוקאביציה, שון וייסמן ומיכיל קראמר יפתחו בהתקפה. ז'ורז' מאנג'ק עדיין לא בכושר ל-90 דקות אך ייכלל בסגל ויקבל דקות ראשונות במשחק הזה.

עוד בנושא

בני סכנין - מכבי חיפה: גרשון וחבשי לא בסגל לסכנין. ג'אבר חוזר
ריינן או קאיו יעזבו. במכבי חיפה מאשרים: אז'ובל הוצע, שוקלים לצרפו
טביב יסכים למכור את עידן ורד למכבי חיפה תמורת שלושה מיליון שקל

שחקן מכבי חיפה קאיו. טל לוי
הרשימה מתארכת. קאיו/טל לוי

אתמול שלח המנכ"ל אסף בן דב הודעה לאלי אוחנה כי המועדון שלח למועדון אימייל ובו הצעה רשמית לעידן ורד, אולם בבית"ר ירושלים טוענים כי אין חדש בהצעה שהועברה אליהם. לפני מספר שבועות העביר המועדון הצעה בעל פה באמצעות אבי נמני. חיפה הציעה 1.5 מיליון שקל, אך אלי טביב הבהיר אתמול שידרוש שלושה מיליון עבור הקשר.

"מזמן כבר הפסקנו להיות הפראיירים של הליגה. טביב מנסה לסחוט את הלימון, בסוף הוא ייאלץ למכור בפחות ממה שהצענו", אמרו במועדון. על פי מקורבים לעסקה, מכבי חיפה הבהירה לשחקן כי תהיה מוכנה לעמוד מאחוריו במקרה שיגיע לבוררות והסכום שייפסק בדיון יהיה מעט יותר גבוה ממה שהציעה. "הסיפור עם ורד לא יסתיים בעוד יום או יומיים", אמר מקורב לעסקה. "לשני הצדדים יש עצבים מברזל. טביב עקשן, אבל יענקל'ה לא ישלם סכומים כאלה". כזכור, ללא קשר לעיכוב בעסקה מוחמד אלאך כבר החל לחפש שחקן כנף זר. אחרי שמכבי חיפה תגיע לסיכום עם קלאוס (המטרה היא לחתום על הסכם המעניק לו פיצוי תמורת שחרור עד השבוע הבא) היא תצרף שחקן זר נוסף ותשחרר את קאיו או את אחד הבלמים. ריינן יקבל הערב הזדמנות נוספת ואם לא ירשים ייתכן מאוד שפרד רוטן יעדיף לשחרר אותו על פני דוס סנטוס. יחד עם זאת, ראוי לציין כי אם הירוקים יקבלו הצעה על קאיו הוא ישוחרר מיידית. על פי דיווח מהשבוע ביוון גם פאוק סלוניקי מעוניינת בשחקן.

בחיפה אישרו אתמול את הידיעה לפיה בן אז'ובל הוצע ונמצא ברשימת המועמדים. הפועל עכו דורשת 900 אלף שקל עבור כרטיסו ומוכנה למכור גם מחצית מהכרטיס, אך ההחלטה הסופית בעניינו וגם בנוגע לשחרור שחקנים נוספים מהסגל, תתקבל לאחר המשחק מול סכנין.

עוד באותו נושא

בני סכנין - מכבי חיפה: גרשון וחבשי לא בסגל לסכנין. ג'אבר חוזר

לכתבה המלאה

אופיר מזרחי ערך ראיון לאתר הרשמי. "התחושות הן מאוד טובות, אני מחכה להתחיל את העונה שלי ולמשחק הראשון. הקהל כאן עבר שנה מאוד לא פשוטה, גם אנחנו. אנחנו רוצים לשמח אותם, לגרום להם גאווה. מכבי חיפה נותנת את כל התנאים להצליח, אין ספק איפה הוא צריך להיות - בטופ של הצמרת", אמר אופיר מזרחי. "אין ספק שהקהל עבר הרבה שנים קשות אני רוצה לומר שאנחנו מעריכים אותו על כל דקה שהוא מגיע למגרש. אנחנו ניתן הכל כדי להחזיר להם את הגאווה והשמחה. אנחנו מרגישים העונה יותר מחוברים אחד לשני. האווירה מאוד טובה, אני מקווה שנצליח להביא את זה למגרש".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully