וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: גרשון וחבשי לא בסגל לסכנין. ג'אבר חוזר

השניים זומנו לאימון אישי במקום למשחק, ריינן וגלזר אמורים לקבל הזדמנות בהרכב (ג', 21:00, 5 לייב). מאנג'ק אמור לערוך הופעת בכורה. בסכנין פסימיים לגבי העברת השחקנים החדשים בבקרה

דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה

מכבי חיפה סיימה את ההכנות לקראת המשחק מחר (שלישי, 21:00, 5+ לייב) מול בני סכנין. מאימון הבוקר עולה כי רמי גרשון ועאיד חבשי לא יהיו בסגל. השניים זומנו לאימון בוקר שייערך מחר, בו ישתתפו רק השחקנים שלא ייכללו ב-18. קאיו שלא שיחק אתמול משום שהיה חולה ערך אימון מלא אך לא ברור האם הוא יהיה בסגל הסופי למשחק.

פרד רוטן לא תרגל הרכב אך הבלם ההולנדי אטיין ריינן עשוי לפתוח. עופרי ארד אמור להיכלל בסגל. כזכור, גם ניקיטה רוקאביציה ורועי קהת שלא פתחו במשחק הקודם אמורים לשחק. האחרון נתפר אתמול בעקבות פציעתו ורק היום יוחלט האם יפתח בהרכב. עומרי גלזר יפתח בשער ואוהד לויטה עשוי לקבל מנוחה, כשמי שימלא את תפקיד השוער השני הוא גיל אופק. גם שון וייסמן צפוי לקבל דקות. עדיין לא ברור כרגע מי יפתח בעמדת המגן השמאלי.

מי שאמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הוא הקשר הקמרוני ז'ורז' מאנג'ק. השחקן שותף אתמול במשחק אימון מול נצרת עילית ונראה שישחק לראשונה במסגרת רשמית.

הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, אטיין ריינן, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, סאן מנחם, ניקיטה רוקאביציה, שון וייסמן, מיכיל קראמר.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ריינן או קאיו יעזבו. במכבי חיפה מאשרים: אז'ובל הוצע, שוקלים לצרפו
במכבי חיפה הבהירו לשחקנים: תהיה רוטציה רחבה

שחקן מכבי חיפה, ז'ורז' מאנג'ק. אדריאן הרבשטיין
יהיה מעניין לראותו. ז'ורז' מאנג'ק/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין

בסכנין ינסו להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים עד מחר בבוקר, אבל במועדון סקפטיים לגבי סיכויי ההצלחה. בקרב השחקנים החדשים ישנו רצון עז לשחק כבר ובהנהלה הבטיחו להם שהם עושים הכל כדי להעבירם. בהנהלה מצפים לתמיכה מהעירייה, אך המתיחות המתמשכת בין הצדדים כנראה תגרום לחיפוש מקורות מימון אחרים.

המגן השמאלי הנבחן פטריק דה סילבה יפתח על מנת לאפשר למאמן בני בן זקן לראותו בפעולה. דה סילבה לא שיחק מעל לחצי שנה ובמועדון לא ייקחו איתו סיכון אם יראו שהוא לא מרשים במיוחד. עטאא ג'אבר ישוב לסגל וייתכן שגם ז'ורדן פושה יהיה חלק ממנו.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אלבן פנישי, סארי פלאח, פטריק דה סילבה, חאלד חלאיילה, עטאא ג'אבר (בהג'ת בשיר), איהאב גנאים, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully