וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון תיפגש עם קולשוב על מנת לסכם את תנאיו

29.7.2018 / 9:05

הגארד-פורוורד ששייך לכתומים צפוי לשחק בעונה הבאה בעיר היין. זאת אחרי שעל פי אנשי מכבי תל אביב הדרישות של ראשון לציון עליו היו גבוהות. עד כה חתמו בראשון לציון איתי שגב, אדם אריאל, נמרוד טישמן, עוז בלייזר וקמרון לונג

צילום ועריכה: קובי אליהו

איגור קולשוב צפוי לשחק בעונה הבאה במדי מכבי ראשון לציון. הגארד-פורוורד, שסיים את קריירת המכללות שלו השנה ואף ניסה את מזלו בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי מינסוטה, שייך לקבוצה מעיר היין לשנתיים הקרובות לפי הסכם ישן שנחתם בין הצדדים בעת שיצא לארצות הברית לשחק בתיכונים. במכבי תל אביב הביעו בו עניין, אך הכתומים העבירו מסר חד כי לא ישחררו אותו בסכום נמוך, ועל פי אנשי הצהובים הסכומים אותם דרשו אנשי ראשון לציון לא ריאלים. השבוע צפויה פגישה בין קולשוב לאנשי ראשון לציון על מנת לסכם את חוזהו במועדון.

קולשוב (23, 1.96) החל את קריירת המכללות שלו במדי אריזונה סטייט, אך אחרי שנה אחת בחר לעבור לרייס, שם היה אחד השחקנים המובילים במשך שנתיים כשבעונת 2016/17 פרץ עם 18.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. ההצלחה גרמה לפלורידה הגדולה להציע לו לשחק במדיה, והוא היה מהשחקנים המובילים של הגייטורס כשרשם 13.7 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

ראשון לציון שינתה העונה את פניה ובנתה קבוצה צעירה. הכתומים צירפו את איתי שגב ממכבי תל אביב, אדם אריאל ממכבי אשדוד, עוז בלייזר ממכבי חיפה ונמרוד טישמן ממכבי קרית גת. קמרון לונג הוא הזר היחיד שחתום בינתיים אחרי שחזר למועדון מאשדוד.

עוד בנושא
נבחרת הנוער הביסה את לוקסמבורג 70:104 באליפות אירופה דרג ב'
הפועל תל אביב: התקרבות במגעים עם טוני גפני
שון דאוסון: "זה צעד שיכול לעזור מאוד לעתיד שלי"

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
בדרך לליגת העל. איגור קולשוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully