וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התקרבות במגעים עם טוני גפני

28.7.2018 / 13:43

אחרי צירופו של אלאדה אמינו, בצוות המקצועי מעוניינים לשמור על הפורוורד (33, 2.04), שסירב להצעה הראשונית שהוגשה לו, ועל פי מקורביו הוא צפוי להמשיך לעונה נוספת. פערים עם ג'רל מקניל

one

הפועל תל אביב החתימה שלשום (חמישי) את הסנטר אלאדה אמינו, שהפך לשחקן החיזוק הראשון שנוחת במדים האדומים מאז פתיחת הפגרה. בינתיים בצוות המקצועי ממשיכים לנסות ולהתקדם במגעים עם שחקנים כדי לנסות ולהשלים את הסגל עד פתיחת האימונים, כשההערכות הן שטוני גפני, ששיחק בהפועל מסוף הסיבוב הראשון אשתקד, יישאר בסופו של דבר.

בקבוצה הבהירו לגפני כי הם מעוניינים לראות אותו עונה נוספת באדום, אך ההצעה הראשונית שהוגשה לו לפני כשבועיים הייתה רחוקה מהציפיות של השחקן. על פי מקורביו, בימים האחרונים חלה התקדמות מסוימת, ובעיקר נשאר רצון גדול מאוד של הצוות המקצועי לראות את גפני פותח את העונה הקרובה בדרייב אין.

שחקן הפועל תל אביב טוני גפני. ברני ארדוב
יישאר אדום? טוני גפני/ברני ארדוב

גפני (33, 2.06) בוגר אוניברסיטת מסוצ'סטס פתח את הקריירה המקצוענית שלו בגלבוע/גליל, אך עזב אחרי תקופה קצרה. הוא שיחק בטורק טלקום הטורקית, טלקום בון בשתי קדנציות שונות וחובנטוד בדאלונה לפני ששב לישראל להפועל ירושלים תחת דני פרנקו והשלים שנתיים מצוינות בהן זכה גם באליפות. לאחר מכן יצא לעונה אחת באלבה ברלין ואת העונה שעברה פתה בצ'יבה ג'טס היפנית. במהלך העונה עזב את יפן וחתם בהפועל תל אביב כשהוא רושם 10.5 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק.

הסגל של הפועל תל אביב כולל נכון לעכשיו את אמינו לצד רביב לימונד, רפי מנקו ותומר גינת שממשיכים מהעונה הקודמת והרכז הצעיר ים מדר שעלה מקבוצת הנוער. בקבוצה שומרים על קשר עם ג'רל מקניל, אך עדיין קיימים פערים במגעים. כמו כן, חנן קולמן נשאר המועמד המוביל להצטרף בגזרה הישראלית במקומו של אדריאן בנקס.

  • עוד באותו נושא:
  • טוני גפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully