וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "זה צעד שיכול לעזור מאוד לעתיד שלי"

28.7.2018 / 11:57

הישראלי (24, 1.98) שחתם בחובנטוד בדאלונה, אמר לוואלה! ספורט: "אשחק לראשונה על תקן של זר, יש ציפיות אחרות. אנצל את ההזדמנות". אשתקד ניצלה חובנטוד מירידה בתום דרמה גדולה

אימג'בנק GettyImages

שון דאוסון, שחקנה של בני הרצליה בעונה שעברה, חתם אמש (שישי) במדי חובנטוד בדאלונה הספרדית, ובפעם הראשונה בקריירה ייצא מגבולות ישראל. הפורוורד שיחק בחודש האחרון במדי ברוקלין נטס בליגת הקיץ בלאס וגאס, ואף הרשים לטובה, אך לבסוף העדיף את ההצעה להצטרף לליגה שנחשבת לטובה באירופה, ולנסות להתקדם דרכה.

"אני שמח על החתימה בחובנטוד", סיפר הבוקר דאוסון לוואלה! ספורט, "הליגה הספרדית היא ליגה מאוד תחרותית וברמה מאוד גבוהה, וזה צעד שיכול לעזור מאוד לעתיד שלי. אני הולך לשחק בפעם הראשונה בקריירה על תקן של שחקן זר, וזה מעמד אחר ויש גם ציפיות אחרות עם המעמד הזה. אנצל את ההזדמנות להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר כמה שאני יכול במהלך העונה, ולעזור לקבוצה להגיע להישגים".

עוד בנושא:

יוצא לאירופה: שון דאוסון חתם בחובנטוד בדאלונה הספרדית
נס בדאלונה: הקאמבק המרגש של הליגה הספרדית
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אחרי שזכה באליפות המדינה עם מכבי ראשון לציון בעונת 2015/16, דאוסון (24, 1.98) עזב לראשונה את עיר היין בעונה שעברה לטובת בני הרצליה והעמיד ממוצעים של 16.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בממוצע למשחק. בליגת הקיץ עם ברוקלין הוא העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים בממוצע ושיחק חמישה משחקים בלאס וגאס.

חובנטוד בדאלונה היא אחת מקבוצות הפאר של הכדורסל הספרדי, ואחד משלושה מועדונים שהרכיבו את הליגה הספרדית עם פתיחתה ומעולם לא ירד לליגה השנייה. בין היתר הוציא המועדון בעשור האחרון את ריקי רוביו ורודי פרננדס. בעונה שעברה עמדה חובנטוד במרכז העניין של הליגה הספרדית, לאחר שהייתה כבר עם רגל וחצי בליגה השנייה אחרי 24 מחזורים, אך במצב העניינים הזה יצאה לריצה מדהימה של שבעה ניצחונות בשמונה מחזורים והבטיחה לעצמה מקום בליגה לעונה נוספת. דאוסון הוא שחקן החיזוק הראשון שחותם בקבוצה מפתיחת הפגרה באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully