וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני סכנין והפועל חדרה נפרדו ב-0:0

העולה החדשה הצליחה להשיג נקודה בגביע הטוטו מול האדומים, שנאלצו לשחק ללא מהראן ראדי וקלאודמיר וכשהמאמן בני בן זקן יושב ביציע. ניסו אביטן: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה"

מחזור 1הסתיים28/07/2018
בני סכנין
    0:0
      הפועל חדרה
      עלי חטיב שחקן הפועל חדרה מול בני סכנין. שלומי גבאי
      עלי חטיב/שלומי גבאי

      בני סכנין והפועל חדרה ניפקו הערב (שבת) משחק לא מסקרן במיוחד, בלשון המעטה, ונפרדו ב-0:0 במסגרת המחזור הראשון בבית א' של גביע הטוטו. סכנין, שנאלצה להסתדר ללא שני שחקניה החדשים מהראן ראדי וקלאודמיר וכשהמאמן החדש שלה בני בן זקן יושב ביציע, הגיעה לכמה מצבים מסוכנים, אבל שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי לא היו חדים מספיק ולא הצליחו להכניע את עומרי אלון. הפועל חדרה, מנגד, יכולה להיות מרוצה בסך הכול עם נקודה במשחק חוץ לא קל ועברה את טבילת האש שלה ברמה הגבוהה של ליגת העל (גם אם זו רק יריבה מליגת העל ולא משחק בליגת העל) בצורה מוצלחת בסך הכול.

      מאמן חדרה ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "אני חושב שאנחנו יכולים להיות מעודדים מאוד, חסרים לנו הרבה שחקנים ועדיין החבר'ה הצעירים והמקומיים הראו שיש לנו כדורגל טוב. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אני חושב שהראינו הרבה מחויבות והרבה לחימה וזה מה שנראה מהקבוצה כל העונה. אנחנו עם ארבעה זרים חתומים ומחפשים בלם שישלים לנו את הפאזל. אחרי הקיץ הסוער שעברנו אני חושב שאנחנו יכולים להיות מרוצים. הניצחון הכי גדול שלנו היה על המגרש בשנה שעברה ומחוץ על המגרש במהלך הקיץ. נבוא, נילחם ונעשה מה שאנחנו יכולים".

      הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, סארי פלאח, אלבן פנישי, איהאב שאמי, חאלד חלאיילה (עלי אבו ריא, 81), איהאב גנאים, בהג'ת באשיר, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת (אוסמה חלאיילה, 81), שלומי אזולאי (מוחמד בדארנה, 70).

      הרכב הפועל חדרה: עומרי אלון, דיא לבאבידי, יעקב אבבה, מקסים ירמקוב (אלכס מונדום, 57), מנשה זלקה, עמית כהן, סמיר באירקטרביץ', רוי שוחט (דוד דאודי, 86), עלי חטיב (רותם חגואל, 93), אנז' פרדי פלומן (עמאש עווד, 89), אסי גומה (בן יוספי, 63).

      ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

      מהלך המשחק

      מנשה זלקה דוהר (צילום: שלומי גבאי)/שלומי גבאי
      9

      באירקטרביץ' נגח ממרחק רב לעבר השער, אבל קנדיל לא התקשה לקלוט את זה

      35

      מוגרבי עם הזדמנות מסוכנת אבל מתוך הרחבה בעט מחוץ למסגרת

      חבר הכנסת אחמד טיבי ("הרשימה המשותפת") צופה במשחק (צילום: שלומי אזולאי)/שלומי גבאי
      37

      עוד הזדמנות למוגרבי ועוד החמצה, הפעם ממצב טוב יותר, זה עדיין 0:0

      45

      המחצית הראשונה נגמרת עם 0:0 נטול מצבים אמיתיים ליד השערים

      65

      שלומי אזולאי נשאר באחד על אחד מול עומרי אלון, אבל החמיץ

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully