וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל חדרה: הרכבים חסרים, המארחת חושבת על חיזוק

השחקנים שהצטרפו במהלך הקיץ לחדרה לא יעמדו לרשות אביטן ("הזדמנות לתת דקות לצעירים"). סגל חסר גם לסכנין, שבוחנת את מועמדותם של מנחם וגולדברג. פאנישי יפתח (ש', 19:00, ערוץ 5)

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: תומר לוי

בני סכנין

הקבוצה תפתח מחר (שבת, 19:00, ערוץ 5) רשמית את העונה כשבמועדון מרוצים מאוד החלטת המשטרה לאשר בסופו של דבר את המגרש בסכנין למשחק מול הפועל חדרה בגביע הטוטו. לאור העובדה שהשחקנים החדשים לא הועברו בבקרת התקציבים, המאמן בני בן זקן יצטרך להסתדר עם סגל חסר, ממנו ייעדרו בין היתר מהראן ראדי ואמיר נסאר. גם עוביידה חטאב לא יהיה בסגל בשל עניינים הנוגעים לבקרת התקציבים.

קלאודמיר והזר החדש ג'ורג' אקפביו לא יוכלו לשחק משום ששיחקו בישראל בעונה שעברה ולכן לא יכולים להיחשב נבחנים. מי שכן ישחק על תקן נבחן הוא הבלם החדש אלבן פאנישי. שלומי אזולאי יפתח בחוד כאשר הקשר הצעיר מהנוער בהג'את בשיר יפתח בהרכב גם כן.

מלבד המשחק הקרוב, בסכנין רוצים להתחזק במגן שמאלי כאשר שון גולדברג וסאן מנחם הם השחקנים הישראלים אותם בן זקן רוצה לראות. בסכנין יודעים שהסיכויים להביאם לא גבוהים וממשיכים לבחון מועמדות של זרים לעמדה זו.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, סארי פלאח, אלבן פאנישי, איאהב שאמי, איאהב גנאים, חאלד חלאיילה, בהג'את בשיר, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל חיפה בהרכב משני באלוף האלופים: קדוש, חדידה ושוקרני בתמונה
בית המשפט שחרר את ג'יג'י דרסיליה, המשטרה עתרה למחוזי

חאלד חלאיילה קפטן בני סכנין. שלומי גבאי
הקפטן מוציא לדרך עוד עונה. חאלד חלאיילה/שלומי גבאי

הפועל חדרה

העולה החדשה תפתח מחר את משחק גביע הטוטו בדוחא נגד בני סכנין בהרכב חסר מאוד. כל השחקנים שהצטרפו הקיץ אינם יכולים לשחק פרט לנבחן אחד ולכן אי אפשר לומר שהמשחק יהיה אפילו ניסוי כלים עבור ניסו אביטן, שאמר: "זאת לפחות הזדמנות מבחינתי לתת אפשרות ודקות לשחקנים צעירים וכאלה שלא זוכים דקות, וגם לכמה שחקנים מהנוער".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, יעקב אבבה, מקסים ימריקוב, עמית כהן, דיא לבאבידי, סמיר בארקטרביץ', מנשה זלקה, רועי שוחט, עלי חטיב, אנז' פרדי פלומן, אסי גומה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה - מכבי נתניה: חבשי וקראמר בהרכב, ערן לוי בחוץ?

לכתבה המלאה
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה (במרכז). שלומי גבאי
מה אפשר לקחת ממשחק כזה? ניסו אביטן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully