וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: חבשי וקראמר בהרכב, ערן לוי בחוץ?

27.7.2018 / 13:30

גם מאבוקה, מזרחי ואזולאי ב-11 של רוטן. קהת סובל מפציעה, מאבוקה ישולב בהדרגה וגם קאיו ביציע. אוהד לויטה יפתח בין הקורות. קפטן נתניה לא סיים את האימון (ש', 19:00, ערוץ 5)

מכבי חיפה

עם שני שחקני רכש בלבד, מיכיל קראמר וז'ורז' מאנג'ק, מכבי חיפה תפתח מחר (שבת, 19:00, ערוץ 5) רשמית את עונת 2018/19, במשחק בית מול מכבי נתניה. פרד רוטן ומוחמד אלאך החליטו לערוך ביומיים האחרונים שני אימונים כפולים. ביום רביעי השחקנים הגיעו למתחם בבוקר. חלקם עזב אחר הצהריים, אבל רובם קיבלו אישור לחזור לבתיהם בין האימונים. אתמול, ברגע האחרון, המאמן החליט לוותר על האימון השני בגלל אירוע שערכו השחקנים עם האוהדים בגרנד קניון, בו נחשפה החולצה החדשה. שחקנים סיפרו רק סמוך לקיום האירוע רוטן הודיע על ביטול האימון השני. "הוא מחזיק אותנו במתח. כבר אמרנו שהוא השתנה העונה", אמר אחד מהם.

רוטן תרגל אתמול את ההרכב באופן חלקי בלבד אבל היום נתן לשחקנים תמונה ברורה יותר. בחוליית ההגנה יפתחו ארנסט מאבוקה, אעיד חבשי, אליסון דוס סנטוס ורמי גרשון. סינטאיהו סלליך ומוחמד עוואד יתופקדו באגפים וקראמר בחוד. במרכז הקישור תורגלו נטע לביא, אופיר מזרחי ושלומי אזולאי. מאנג'ק אמנם עבר בבקרה יראה את המשחק מהיציע. אוהד לויטה יפתח מחר בין הקורות. רועי קהת לא בסגל בשל פציעה. על הספסל יישבו כאמור גלזר, מאיר, בן הרוש, וייסמן, אלברמן, סאן מנחם וניקיטה רוקביצה. קאיו לא בסגל למשחק.

בשיחה קצרה שערך, רוטן שוב חזר על ההוראות שנתן לשחקנים. "תגיעו מסודרים ומאורגנים. חשוב שנפתח את העונה בצורה טובה", אמר.

הרכב משוער: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אעיד חבשי, רמי גרשון, נטע לביא, אופיר מזרחי, שלומי אזולאי, מוחמד עוואד, סינטאיהו סלליך, מיכיל קראמר.

שחקן מכבי נתניה ערן לוי מאוכזב. ברני ארדוב
כנראה מחוץ ל-11. ערן לוי/ברני ארדוב

מכבי נתניה

מכבי נתניה פותחת את עונת 2018/19 ללא שני הכוכבים הגדולים שלה. מלך השערים דיא סבע צריך לקבל החלטה בנוגע להצעה של רובין קאזאן ובכל מקרה אמור להימכר, בעוד מלך הבישולים ערן לוי לא סיים את האימון אתמול (חמישי) ולא צפוי לפתוח. יונס מלדה וחלוץ הרכש שובל גוזלן צפויים למלא את מקומם של השניים, כשבמרכז ההגנה יפתח דולב אזולאי, הבלם הצעיר שהגיע מהפועל נצרת עילית, בהיעדרו של ברנקו ורגוץ' הפצוע. גם המגן האמריקאי-יהודי ג'ונתן בורנשטיין יערוך בכורה רשמית.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דולב אזולאי, טים הויבאך, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, דידייה קוגבניה, אביב אברהם, יונס מלדה, שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully