וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת במגעים עם ג'יי פי טוקוטו

26.7.2018 / 19:42

הפורוורד האמריקאי (24, 2.01) שנבחר 58 בדראפט 2015 אך לא שיחק ב-NBA עשוי להצטרף לקבוצה של שרון דרוקר. נחשב למומחה הגנתי. סבו הוא שחקן נבחרת קמרון בכדורגל, ואביו הוא בריאן אוליבר, אקס ראשון לציון

one

הפורוורד האמריקאי ג'יי פי טוקוטו, ששיחק בעונה החולפת במדי פרת' ווילקטס מהליגה האוסטרלית, נמצא במגעים מתקדמים עם הפועל אילת ועשוי לחתום במועדון בקרוב. טוקוטו נמצא על הרדאר של המאמן שרון דרוקר מזה תקופה ארוכה, ובמועדון מקווים להשלים את הגעתו של השחקן שנחשב לשחקן שמתמחה בצד ההגנתי. טוקוטו נקרא על שם שמו של סבו ג'אן פייר טוקוטו, ששיחק בנבחרת קמרון במונדיאל 1982, ואביו הביולוגי הוא בריאן אוליבר, שהעביר מספר שנים ב-NBA ואף שיחק במכבי ראשון לציון.

טוקוטו (24, 2.01) שיחק שלוש שנים באוניברסיטת צפון קרוליינה הגדולה, ואחרי שלוש שנים החליט לצאת לדראפט 2015, כשהוא נודע בזכות האתלטיות המגוונת שלו. הוא נבחר במקום ה-58 בדראפט 2015 על ידי פילדלפיה, ואף חתם על חוזה לא מובטח בקבוצה לפני ששוחרר לפני פתיחת העונה. את עונת הבחורה שלו העביר באוקלהומה סיטי בלו מליגת הפיתוח ורשם 11.2 נקודות, 4.1 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל תל אביב: הסנטר אלאדה אמינו חתם לעונה אחת
עירוני נהריה: נאנא פולנד חתם לשנתיים

ג'יי פי טוקוטו. GettyImages
עשוי לחתום בקרוב. ג'יי פי טוקוטו/GettyImages

גם בעונת 2016/17 חזר טוקוטו על התסריט. הוא זכה לחוזה במדי ניו יורק אחרי שהרשים בליגת הקיץ, אך שוחרר לפני פתיחת העונה כשהוא משחק בשלושה משחקי הכנה. את העונה העביר בריו גראנדה מליגת הפיתוח ורשם 11.7 נקודות, 5 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-2.1 חטיפות. העונה חתם במדי פרת' מהליגה האוסטרלית ורשם 15.4 נקודות, 6 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק.

הסגל של שרון דרוקר באילת כולל נכון לעכשיו רק זר אחד - לנזל סמית' שחתם בתחילת השבוע. הסגל הישראלי כולל את פרדריק בורדיון שממשיך מהעונה שעברה, אבי בן שימול ועידן זלמנסון שהצטרפו ממכבי ראשון לציון, דיוויד כהן שהגיע מהמכללות ויהונתן שולדבראנד שנדד דרומה מעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully