וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הסנטר אלאדה אמינו חתם לעונה אחת

26.7.2018 / 18:40

הניגרי בן ה-30 (2.08 מ'), שהעביר את העונה האחרונה בנאנטר, הצטרף אל האדומים. פרנקו: "משוכנע שהיעילות, האתלטיות, הריבאונד, ויכולת החסימה של אלאדה ישדרגו את משחק הפנים שלנו"

אלאדה אמינו שחקן הפועל תל אביב. אתר רשמי
ההודעה של הפועל תל אביב/אתר רשמי

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הסנטר אלאדה אמינו (2.08 מ', 30) לעונה אחת. אמינו מגיע אחרי עונה בנאנטר, שם העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות וקרוב ל-4 ריבאונדים למשחק ב-46 משחקים בליגה, בגביע ובליגת האלופות של פיב"א.

"אנחנו מנסים למצוא ציוות של זרים מנוסים וברמה גבוהה בכדי לעמוד בכל המשימות שלנו", אמר היו"ר רמי כהן, "אנחנו שמחים שאחרי משא ומתן לא קצר אלאדה יחזור לארץ, מקום שעשה לו טוב בקריירה ובטוחים שהוא יעזור לנו בעונה המאתגרת שלפנינו". מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אני מברך על ההצטרפות של אלאדה. שמחתי לשמוע את ההתלהבות של אלאדה מהרגע ששמע על הפועל תל אביב. אני משוכנע שהיעילות, האתלטיות, הריבאונד, ויכולת החסימה של אלאדה ישדרגו את משחק הפנים שלנו בשני צידי המגרש".

אמינו גדל במכללת ג'ורג'יה טק ולא נבחר בדראפט של 2009. הוא החל את הקריירה שלו בקבוצות מליגת הפיתוח וב-2010 הגיע לשאלון הצרפתית, בה שיחק עד 2012, אז חתם בקרשיאקה הטורקית ומאז עבר גם באנל ברינדיזי האיטלקית, בנביט, אנקרה, הפועל אילת, אל ריעדי ובעונה החולפת שיחק כאמור בנאנטר הצרפתית. הוא גם נמנה על הסגל של נבחרת ניגריה וזכה איתה במדליית זהב במשחקי אפריקה ב-2015 בטוניסיה. אלאדה הוא גם כמובן אחיו של פורוורד פורטלנד אל פארוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully