וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: נאנא פולנד חתם לשנתיים

26.7.2018 / 8:11

הסגל הזר של הסגולים נסגר עם צירופו של הסנטר (26, 2.02) בוגר אוניברסיטת באקנל, שב-2017 הוזכר ברשימת שחקני השנה של המכללות. נחשב לחוסם משובח. זיו בן צבי ואור סולומון עשויים להשלים את הסגל

נאנא פולנד עירוני נהריה. AP
סוגר את מכסת הזרים. נאנא פולנד/AP

עירוני נהריה השלימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את מצבת הזרים שלה לקראת העונה הבאה אחרי שהחתימה את הסנטר האמריקאי נאנא פולנד, שסיים העונה את לימודיו באוניברסיטת באקנל. בנהריה צפויים להחתים עוד רכז ישראלי ועוד פורוורד מקומי, כשהמועמדים הבולטים הם זיו בן צבי, שעשוי להמשיך אחרי שעסקת יובל נעימי לא הבשילה לכדי חתימה, ואור סולומון.

פולנד (26, 2.02), יליד ניו יורק, נכנס לחמישיית הרוקיז של מחוז הפטריוט כבר בשנתו הראשונה. בשנו השנייה רשם 11.8 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק. עונתו השלישית זיכתה אותו בתואר שחקן השנה של המחוז, שחקן ההגנה ואזכור בשחקני השנה של המכללות עם 15 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-2.1 חסימות למשחק. הוא המשיך להשתפר גם בעונה האחרונה עם 15.2 נקודות, 7 ריבאונדים ו-1.7 חסימות למשחק.

הסגל של מיקי גורקה וליאור אנגלמן כולל את פולנד לצד הזרים מייק הנרי, טרי אלן וג'סטין אדוארדס. הסגל הישראלי כולל נכון לעכשיו את יפתח זיו ואיגור נסטרנקו שממשיכים לעונה נוספת ואת שחקני החיזוק החדשים דגן יבזורי וניב משגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully