וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד אישרה: בלסינג אלקה נמכר ללוצרן

26.7.2018 / 10:06

בקבוצה אישרו את הידיעה הבלעדית בוואלה! ספורט והחלוץ המצטיין ינחת כבר היום בקבוצה השוויצרית. סכום ההעברה עומד על 1.1 מיליון יורו, כאשר אשדוד תקבל 20 אחוז ממכירה עתידית. דור גלילי חתם

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מ.ס. אשדוד אישרה היום (חמישי) את הפרסום בוואלה! ספורט: בלסינג אלקה עובר לשוויץ וישחק בעונה הקרובה בלוצרן. בקבוצה השוויצרית אישרו כי החלוץ הניגרי יימכר בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור בשוויץ, כאשר סכום ההעברה נקבע על 1.1 מיליון יורו, סכום שגבוה מ-800 אלף היורו ששילמה עליו אשדוד בקיץ הקודם. בנוסף, אשדוד תקבל 20 אחוז על מכירה עתידית של השחקן כשבקבוצה מאמינים שהיא תהנה מהסעיף הזה בעתיד. ההצעה הראשונית של לוצרן עמדה על חצי מיליון יורו בלבד, אך כשהם ראו שאשדוד בכלל לא מוכנה לדון לגביה הם הציעו 800 אלף יורו ומהר מאוד העסקה נסגרה על סכום גבוה ממיליון יורו. לוואלה! ספורט נודע כי לפני שבועיים קיבלה אשדוד הצעה מאא.ק אתונה בגובה של חצי מיליון יורו אבל סירבה. היוונים העלו את ההצעה ל-750 אלף יורו וכאן המו"מ התפוצץ.

כזכור, אמש חשפנו שהחלוץ המוכשר עוזב את המועדון. הוא המריא בבוקר לטיסה לציריך, ומשם הוא ימשיך ללוצרן.

עוד בנושא:

אתמול חשפנו: בלסינג אלקה עוזב את מ.ס. אשדוד
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גדי קינדה לא צפוי לפתוח את העונה עם אשדוד

בלסינג אלקה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
עובר לליגה השוויצרית. בלסינג אלקה/ברני ארדוב

אלקה סיים את העונה שלו בליגת העל עם ארבעה שערים ב-27 משחקים, מתוכם 23 בהרכב והיה לו חלק משמעותי בהישארות של הקבוצה בליגת העל. לפני כן שיחק כאמור בלובליאנה, איתה זכה באליפות סלובניה ב-2015/16. זו גם הייתה עונת השיא שלו, אותה החל עם 12 שערים בחצי עונה במדי גוריצה, לפני שעבר בינואר לאולימפיה.

מבחינת אשדוד זו עוד עסקה גדולה, אחרי שבקיץ הקודם מכרה את אור אינברום ב-2 מיליון יורו לגנט הבלגית ואת חאתם עבד אלחמיד ב-1.2 מיליון יורו להפועל באר שבע. לפני כן מכרה בסכומים דומים גם את מיכאל אוחנה, ניב זריהן, שוב אלחמיד (לגנט) וניר ביטון.

מי שבינתיים חתמו באשדוד עם שחקן הכנף הסרבי פיליפ קנז'ביץ' ודור גלילי. האחרון שיחק במחלקת הנוער של אשדוד עד גיל 15 והוא חתם לעונה אחרי שהציג יכולת טובה במחנה האימונים וגם כבש בו שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully