וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלסינג אלקה עוזב את מ.ס. אשדוד

אחרי עונה אחת בישראל, החלוץ הניגרי צפוי להמריא כדי להצטרף לאחת הקבוצות הבכירות בליגה השוויצרית. אלקה אישר את הפרסום בשוויץ: "לאחר החתימה אחזור לאשדוד כדי להיפרד מהחברים"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

מ.ס. אשדוד צפויה לקבל סכום כסף משמעותי גם הקיץ, הפעם על בלסינג אלקה. על פי פרסום בשוויץ, החלוץ הניגרי צפוי להמריא הבוקר (חמישי) מישראל כדי לחתום באחת הקבוצות הבכירות בליגה המקומית, כשסכום המכירה צפוי להיות גבוה יותר מ-800 אלף היורו ששילמה אשדוד לאולימפיה לובליאנה על אלקה בקיץ הקודם.

השחקן עצמו סירב לחשוף את זהות הקבוצה, אך אישר את הפרסום ואמר לוואלה! ספורט: "אני מקווה לחתום ולאחר מכן אחזור לאשדוד כדי להיפרד מהחברים".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל: עדכוני כל ההעברות של קיץ 2018
מ.ס. אשדוד סיימה את מחנה האימונים עם 1:1 מול ספרטק מוסקבה

שחקן מ.ס. אשדוד בלסינג אלקה חוגג. מגד גוזני
שוויץ קוראת לו. בלסינג אלקה/מגד גוזני

אלקה סיים את העונה שלו בליגת העל עם ארבעה שערים ב-27 משחקים, מתוכם 23 בהרכב. לפני כן שיחק כאמור בלובליאנה, איתה זכה באליפות סלובניה ב-2015/16. זו גם הייתה עונת השיא שלו, אותה החל עם 12 שערים בחצי עונה במדי גוריצה, לפני שעבר בינואר לאולימפיה.

מבחינת אשדוד תהיה זו עוד עסקה גדולה, אחרי שבקיץ הקודם מכרה את אור אינברום ב-2 מיליון יורו לגנט הבלגית ואת חאתם עבד אלחמיד ב-1.2 מיליון יורו להפועל באר שבע. לפני כן מכרה בסכומים דומים גם את מיכאל אוחנה, ניב זריהן, שוב אלחמיד (לגנט) וניר ביטון.

אם אכן יחתום, אלקה יהיה השחקן השני שעובר הקיץ מליגת העל לשוויץ, אחרי הבלם הגינאי מוחמד עלי קמארה שנמכר מהפועל רעננה לאלופה יאנג בויז ברן ב-1.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully